Kahvikeskustelu > Kahvit ja pavut

Nespresson kapselikahvit

(1/33) > >>

Scambi:
Onkohan täällä monia Nespresso-laitteiden omistajia? Itse hankin koneen tuossa vuoden vaihteessa ja olen testaillut kapselivalikoimaa läpi. Ehkä paras tähän asti juotu on ollut Monsoon Malabar Limited Edition. Yllättävän täyteläinen ja pehmeä verrattuna moniin muihin kapseleihin. Nyt ilmestyi juuri uudet LE:t Tribute to Milano ja Tribute to Palermo, onkohan näitä kukaan maistellut?

PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:

--- Lainaus käyttäjältä: Scambi - Syyskuu 08, 2015, 09:55:46 ap ---Onkohan täällä monia Nespresso-laitteiden omistajia?

--- Lainaus päättyy ---

En omista, mutta ihan noin mielenkiinnosta että kuinka Lidlin kapselit pärjäävät laadussa Nespresson omille kapseleille? Hintaero kun on aika mieletön.

Saadätkö muuten shotin pituutta kapselin mukaan?

Scambi:

--- Lainaus käyttäjältä: PaljonMaitoa+VahvaaKahvia - Syyskuu 08, 2015, 10:19:17 ap ---En omista, mutta ihan noin mielenkiinnosta että kuinka Lidlin kapselit pärjäävät laadussa Nespresson omille kapseleille? Hintaero kun on aika mieletön.

Saadätkö muuten shotin pituutta kapselin mukaan?

--- Lainaus päättyy ---

En ole vielä kokeillut muita kuin Nespresson omia kapseleita, muutama suosikki niistä on löytynyt. En ole säätänyt vielä lainkaan shottien pituutta muuten kuin oletussäädössä olevilla pikavalinnoilla Lungo (110 ml) - Espresso (40 ml) - Ristretto (25 ml), jotkut sanovat, että tuota espressovalintaa kannattaisi vähän lyhentää ainakin joillekin kapseleille.

PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:

--- Lainaus käyttäjältä: Scambi - Syyskuu 08, 2015, 13:43:15 ip ---
En ole säätänyt vielä lainkaan shottien pituutta muuten kuin oletussäädössä olevilla pikavalinnoilla Lungo (110 ml) - Espresso (40 ml) - Ristretto (25 ml), jotkut sanovat, että tuota espressovalintaa kannattaisi vähän lyhentää ainakin joillekin kapseleille.

--- Lainaus päättyy ---

Säätömahdollisuus riippunee koneesta kai. Jotenkin pohjassa painamalla (löytyi ohjekirjasta) jossain sai säätää sen itse haluamakseen jossain koneessa, jolloin se muisti sen. Toi 40ml oli omaan makuun liian pitkä kaikkeen, mutta tarkkoja millilitramääriä mihin päädyin en muista. Vähän riippui kapselista mikä oli pituus paras, mutta itse pidin aika lyhyistä tuolla.

Scambi:

--- Lainaus käyttäjältä: PaljonMaitoa+VahvaaKahvia - Syyskuu 08, 2015, 17:39:15 ip ---Säätömahdollisuus riippunee koneesta kai. Jotenkin pohjassa painamalla (löytyi ohjekirjasta) jossain sai säätää sen itse haluamakseen jossain koneessa, jolloin se muisti sen. Toi 40ml oli omaan makuun liian pitkä kaikkeen, mutta tarkkoja millilitramääriä mihin päädyin en muista. Vähän riippui kapselista mikä oli pituus paras, mutta itse pidin aika lyhyistä tuolla.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, saa siinä säädettyä, mutta vähän hankalaa, kun pitää itse valuttaa johonkin mittakuppiin pitämällä nappia pohjassa ja sitten kone muistaa sen määrän mitä on valuttanut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta