Kahvikeskustelu > Kahvit ja pavut

(Kahvi)kokemuksia HasBeanista

(1/141) > >>

mjri:
Ketkäs ovat tilailleet kahvia HasBeanista? Olen aikeissa tilata tsufeepapuja kohtapuoliin, ja olisi ihan mukavaa kuulla suosituksia, siellä kun noita sortteja on monenlaisia. Hyvät espressolaadut siis hakusessa. Kuinka nopea toimitus on ollut?

akallio:
Toimitus on ollut luokkaa "melko nopea". Sanoisinko, että 2-3 työpäivää. Tämä siis sillä halvimmalla eli Royal Maililla.

Itse olen lähiaikoina diggaillut Toba Sulawesi -papua, ihan sellaisenaan. Mutta HasBeanin etu nimenomaan on, että pystyy helposti kokeilemaan laajasta valikoimasta, eli eikun etsimään niitä omia suosikkeja. :)

jiitee:
Viikonloppuna kun olen tilannut niin maanantai-iltana on aina tullut ilmoitus siitä että tavarat laitettu matkaan. Kalliimmalla lähetystavalla (jos paketti yli 2kg???) tuotteet tulivat keskiviikkoiltana ovelle, halvemmalla (eli royal maililla) olivat perillä perjantaina (tosin saattoi tuossa olla jo postilaitosten jouluruuhka hidastamassa).

Tuotteet tulivat perille mallikkaassa kunnossa vaikka paketti oli muutaman kolhun maailmalla kylkeensä saanut. Pussit joihin (vihreät) pavut oli pakattu olivat mielestäni ensiluokkaisia (semmoisia ilmatiiviitä ja ilmeisesti osittain alumiinistä tai vastaavasta valmistettuja. Paahdetut pavut kai tulevat samanlaisissa, mutta venttiilillä varustetuissa pusseissa?).

akallio:
Niin pitää lisätä että itse laskin aikaa siitä kun lähetysvahvistus tuli.

Minulla on kerran pussin kyljessä ollut reikä, mutta muuten on kyllä aina ollut priimakunnossa tavarat.

Kaffana:
Heh, juuri tunti sitten laitoin tilauksen vetämään - hieman pienemmän tällä erää. Taitaa olla neljäs tilaus ja supernopeaa toimintaa on HasBeanin päässä ollut aina! Palvelu pelaa kunnioitettavasti myös. Odotan satsia keskiviikkoaamuksi työpöydälleni vaikka halvinta tapaa käytinkin.

1 x Rwanda Nyakizu Cooperative
1 x Toba Sulawesi Espresso Blend
1 x Brazil Fazenda Cachoeira 2006-2007

Lisätään vielä sen verran, että kyllä tämä palvelu ja nopeus voittaa kotimaiset toimittajat lähes aina... :shock:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta