Kahvikeskustelu > Kahvit ja pavut

Kofeiiniton kahvi

(1/2) > >>

PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:
Millaisia kokemuksia kofeiinittomista kahveista?

Olisi taloudessa tarvetta iltakahveille ja kofeiininirso tuttukin olisi, niin onko noista mihinkään? Jos maistuu pahalta, ni sitte kyllä saa jäädä.

Alamos:
Viimeisen puolen vuoden aikana on eräskin paketti tullut juotua. Löysin S-kaupasta Hag merkkistä kofeiinitonta suodatinkahvia josta olen kahvit päivittäin keittänyt. Mausta voisin sanoa että ihan kuin normaalia kahvia joisi. Keittimenä toimii Moccamaster ja myllynä Wilfa wscg-2.

OskuK:

--- Lainaus käyttäjältä: PaljonMaitoa+VahvaaKahvia - Helmikuu 22, 2014, 14:59:11 ip ---Millaisia kokemuksia kofeiinittomista kahveista?

Olisi taloudessa tarvetta iltakahveille ja kofeiininirso tuttukin olisi, niin onko noista mihinkään? Jos maistuu pahalta, ni sitte kyllä saa jäädä.

--- Lainaus päättyy ---

Omaa kokemusta ei ole ollenkaan moisista, mutta aina olen ollut kovin arka kofeiinille, eikä siksi ole tullut edes mieleen juoda kuuden jälkeen kahvia -niin ilokseni olenkin huomannut, että arabica-espressoja saan vetää vaikka kaksi kahdeksalta iltasella, niin ei mitään haittaa ole unille ollut. Enemmän noista kissanpennuista, jotka tänäänkin herättivät puoli viisi ;-)

migu2:

--- Lainaus käyttäjältä: PaljonMaitoa+VahvaaKahvia - Helmikuu 22, 2014, 14:59:11 ip ---Millaisia kokemuksia kofeiinittomista kahveista?

--- Lainaus päättyy ---

Ihan huikeita ja sitten vähän jotain "ookoo"-tasoa. Pienpaahtimot tarjoavat yleensä erittäin hyviä kofeiinittomia. Esim. Squaremile tarjosi pari vuotta sitten hondurasilaista SO-kofeiinitonta ja siitä olen edelleenkin saanut yhden parhaimmista espressoista ikinä.

jonne_h:
Olisiko kenelläkään heittää suosituksia suomalaisten pienpaahtimoiden kofeiinittomista? Harkinnassa on ainakin Kahwen keskitumma ja Lehmuksen keskitumma, molemmat Kolumbiasta. Suosituksen perusteella uskaltais ostaa vähän enemmän kerralla. Menis espressona ja suodatinkahvina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta