Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Yaman vakuumikeittimien hankintavaihtoehdot  (Luettu 2633 kertaa)

igufi

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4
Yaman vakuumikeittimien hankintavaihtoehdot
« : Helmikuu 26, 2009, 12:09:18 ip »

Vaikka espressokeittimen hankinnan ajankohta on koko ajan lähestymässä näyttää vahvasti siltä että tulen tarvitsemaan myös "perinteisen" purukeittimen ainakin vierasvarana. Luonnollisesti MoccaMaster oli ensimmäisenä listalla mutta se ei ulkonäöllisesti oikein puhutellut ja vaatii suhteellisen paljon tilaa. Nyt, Coffeegeekin vakuumikeitin-artikkelin saatua huomioni, olen etsimässä eurooppalaista toimittajaa Yaman 5 tai 8 kupin malleille, mutta toistaiseksi tuloksetta.

Onko kenellekään tullut vastaan Yaman tuotteita EU-alueen webbikaupoissa? (Viime kädessä tietysti voin tilata keittimen USA:sta [esim. espressopartsin kautta] mutta tällöin toimituskulut ylittävät laitteen myyntiarvon ja saa epäilemään hankinnan mielekkyyttä..)

Kiitokset avusta jo näin etukäteen.
Kirjattu
Coffee leads men to trifle away their time, scald their chops, and spend their money, all for a little base, black, thick, nasty, bitter, stinking nauseous puddle water.  -The Women's Petition Against Coffee (1674)

jiitee

  • Global Moderator
  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2358
Vs: Yaman vakuumikeittimien hankintavaihtoehdot
« Vastaus #1 : Helmikuu 26, 2009, 20:07:36 ip »

olen etsimässä eurooppalaista toimittajaa Yaman 5 tai 8 kupin malleille, mutta toistaiseksi tuloksetta.

Itse olen törmännyt vacuumikeittimiin nettikaupoissa lähinnä hasbeanin sivuilla. Siellä on ollut ainakin Conaa tarjolla.
Kirjattu

igufi

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4
Vs: Yaman vakuumikeittimien hankintavaihtoehdot
« Vastaus #2 : Helmikuu 26, 2009, 20:21:53 ip »

Itse olen törmännyt vacuumikeittimiin nettikaupoissa lähinnä hasbeanin sivuilla. Siellä on ollut ainakin Conaa tarjolla.

Conaa olen katsellut toisena vaihtoehtona mutta jotenkin tuo kurvikkaampi Yama classic sarja vetää puoleensa. Jos Yaman metsästys menee puihin niin Cona mitä todennäköisemmin tulee kotiin hyvänä kakkosena.  :)
Kirjattu
Coffee leads men to trifle away their time, scald their chops, and spend their money, all for a little base, black, thick, nasty, bitter, stinking nauseous puddle water.  -The Women's Petition Against Coffee (1674)