Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Kaffaa centralenista, tuoreena  (Luettu 4208 kertaa)

vipe

  • Cappuccino
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 57
Kaffaa centralenista, tuoreena
« : Joulukuu 18, 2008, 23:10:58 ip »

Heippa,

Tiedoksi vain että ainakin Kaffecentralenista pitäisi nyt saada Kaffa Roasteryn papuja kohtalaisen tuoreina. Ulrikan mukaan diili on että Kaffa toimittaa uudet pavut kahden viikon välein. (Taitavat kyllä jättää vanhemmatkin pussit hyllyyn, joten kannattaa olla tarkkana päiväyksen kanssa.)

Itse ostin juuri tänään viikko sitten paahdetut esso v. 2.3 ja latte v. 2.4 pussit (eli uusia versioitakin näyttää tulevan tiuhaan tahtiin, ainakin toistaiseksi). En ole vielä maistanut kun edellistä satsia on hiukan jäljellä.

Tietääkö joku onko Parhialalla mahdollisesti sama systeemi?

Kaffan tuotteet sopivat ainakin minun suuhuni kovasti hyvin; suosittelen lämpimästi muillekin. Kaffan espressosekoitukset tuntuvat lisäksi olevan vielä melko anteeksiantavaisia ainakin minun laitteiden & taitojen pieniä puutteita kohtaan. Menkäämme siis joukolla ostoksille: Pidetään kierto nopeana ja Benjamin ja Svante bisneksen syrjässä kiinni niin saadaan jatkossakin nauttia hyvästä ja tuoreesta kahvista.

Vipe
Kirjattu
Brewtus II + Versalab M3

Juqi

  • Americano
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 313
Vs: Kaffaa centralenista, tuoreena
« Vastaus #1 : Joulukuu 19, 2008, 10:00:31 ap »

Onhan näitä saanut ainakin toukokuusta KC:stä...

Parhialan setähän on heillä "koemaistajana". Jo pari viikkoa sitten sanoi, että hänelle tulee ensimmäisenä v2.3 espresso mikäli vain paahto onnistuu.
Kirjattu
Give a man an espresso, and he will drink for a day. Teach a man how to make an espresso, and he will be frustrated for a lifetime.

migu2

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2086
Vs: Kaffaa centralenista, tuoreena
« Vastaus #2 : Joulukuu 19, 2008, 10:51:21 ap »

Heippa,

Kaffan tuotteet sopivat ainakin minun suuhuni kovasti hyvin; suosittelen lämpimästi muillekin. Kaffan espressosekoitukset tuntuvat lisäksi olevan vielä melko anteeksiantavaisia ainakin minun laitteiden & taitojen pieniä puutteita kohtaan. Menkäämme siis joukolla ostoksille: Pidetään kierto nopeana ja Benjamin ja Svante bisneksen syrjässä kiinni niin saadaan jatkossakin nauttia hyvästä ja tuoreesta kahvista.

Itseäni ei juurikaan kiinnosta liikkeissä ravailla (jo syrjäisen sijaintini takia), joten omasta mielestäni jonkinlainen avain menestykseen voisi olla nopea ja toimiva nettikauppa. Tuoretta paahtoa tarjolle ja nimenomaan kilpailukykyinen hinta. Hyvin ainakin tuntuu Hasbean menestyvän.

Jälleenmyyjillä noi kahvit tuntuvat aina happanevan hyllyyn... Ja välikädet tietenkin nostavat aina hintaa.
Kirjattu
Expobar Brewtus IV-R + Eureka Mignon Silenzio Specialita (espresso) + Baratza Sette 270 (dripper/aeropress) + Behmor 1600 x 2