Kuinka pitkään sinulla meni tilauksen saapumisessa?
Kaksi maanantaina postitettua tilausta tuli saman viikon torstaina, yksi torstaina postitettu muistaakseni seuraavan viikon tiistaina. Kolmas maanantaina tehty tilaus viipyi vähän pidempään, tämä johtui siitä että yli kaksikiloisena se kulkikin parcelforcen kautta ei royal mailin. Tällöin taisi kestää yli viikko. Nykyisin tosin taitavat yrittää välttää noita parcelforcelähetyksiä ja laittavat isommat tarvittaessa esim. kahdessa erässä.
Itse tein tilauksen viime viikon torstaina 27.11 ja maanantaina tuli vahvistus, että ovat postittaneet.
Paahto- ja postituspäivä heillä tosiaan on maanantai ja torstai - itse olen tehnyt tilaukset aina viimeistään sunnuntaina tai keskiviikkona ja tällöin on aina ennättänyt seuraavana päivänä käsittelyyn.
Sinällään harmillista, että tilauksessa on mukana myös pari pussia espressoa, joiden en välttämättä haluaisi vanhentuvan postiterminaalissa.
Elättelin vahvasti toiveita, että paketti olisi saapunut tänne jo tällä viikolla, mutta ikävä kyllä näin ei tapahtunut 
Voi olla jo joulunajan "tunnelmaa" postin kulussa ja on hieman verkkaisempaa - toivotaan että saapuvat maanantaina - Hoffmann tosin suositteli 7-10 päivän huilia pavuilleen (
täällä - kohdassa "Freshness"), joten papujen pitäisi olla ensiviikon alusta parhaimmillaan.

(Autumn Espresso oli muuten kyllä oikein namia - ensiviikolla pitäisi kai tulla Winter Espresso myyntiin, jota kovasti odottelen.)
Cascaran makukuvauksiin, tai oikeastaan tuoksukuvauksiin, voisin muuten lisätä hunajan.