Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: HasBean 12kk lahjasetti  (Luettu 32397 kertaa)

joni

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 155
Vs: HasBean 12kk lahjasetti
« Vastaus #45 : Helmikuu 05, 2009, 21:31:03 ip »

Kerrohan kokemuksia tuosta limoncillosta, ajattelin seuraavaan erään ottaa kokeeksi.
Kirjattu
La Pavoni Professional + Demoka Minimoka M207

japa

  • Americano
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 376
Vs: HasBean 12kk lahjasetti
« Vastaus #46 : Helmikuu 16, 2009, 14:08:45 ip »

Disclaimer: minulla on aika kehittymätön makuaisti, enkä osaa kuvailla nyansseja.

Sanoisin, että aika tyypillinen hasbeanin väliamerikan kahvi. Ehkä aavistuksen kevyen puoleinen jossa ripaus hedelmäistä raikkautta. Ts. toisesta päästä skaalaa verrattuna lingtong tagekoniin tms. aasian maanläheisiin (dirty/earthy) kahvehin.

En tilaa uudelleen, mutta en myöskään sanoisi ainakaan pahaksi. Itse olen huomannut pitäväni enemmän aasialaisista pavuista.
Kirjattu
--
ECM Classica PID +
Mazzer Mini e

samppo

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 138
HasBean 3kk ja 12kk In My Mug -setti
« Vastaus #47 : Marraskuu 23, 2009, 18:40:49 ip »

Kun tämä melkein on sama asia joten en viitsinyt uutta aihetta aloittaa. Eli onko kukaan tilannut tuolta Has Beanista tälläistä In My Mug settiä. Eli idea on se (kai) että joka perjantai postittaa sieltä yhden kahvin ja sitten maanataina tulee In My Mug video, missä Steve selittää siitä kahvista ja voi itse siemailla sitä kun katsoo videota ;D. Ajattelin että voisi testata tuota, mutta haluaisin kuulla eka kokemuksia. Olis ainakin 3 tai 12 kuukaudeksi kahvinsaanti turvattu, riippuen siitä mitä tilaa. Laskeskelin tässä että tuo 3kk tilaus ei välttämättä posteineen ole kovin kannattava (säästöä pari prosenttia), mutta 12kk tilauksella kahvin kilohinnaksi tulee punnan nykykurssilla (omien laskelmieni mukaan) alle 19 euroa, mikä on mielestäni aika kannattava hinta (noin 1/3 cup of excellence kahveja).
Ja välttämättä kyse ei ole kaikilla säästöstä vaan siitä, että kerran viikossa paketti tulee postissa ja tulee maisteltua erilaisia kahveja mistä voi poimia suosikkikahvinsa (hyvä ainakin aloittelijalle).
Siis 3kk tilauksessa tulee 12 250g:n pakettia ja 12kk tilauksessa tulee 52 250 g:n pakettia.

Ediittinä vielä linkit:
Tilaussivu:https://www.hasbean.co.uk/products/In-My-Mug-Subscription-Pack-%252d-12-Months-%2852-Weeks%29.html
Videoblogi:http://www.inmymug.com/
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2009, 19:02:25 ip kirjoittanut samppo »
Kirjattu
Rancilio Silvia nakukahvalla + Rancilio Rocky + QUEST M3 paahdin