Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Pikahakua monipuolisempi haku löytyy valikon Haku-painikkeen takaa.

Kirjoittaja Aihe: Kiitoksia tästä keskustelukanavasta  (Luettu 20335 kertaa)

hho

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4
Kiitoksia tästä keskustelukanavasta
« : Helmikuu 06, 2007, 21:46:46 ip »

kiitokset minunkin puolesta tästäkin kanavasta, jota tulen kyllä lukemaan ahkerasti, vaikkakin en mikään espresson ystävä olekkaan, enkä edes omista esperssokeitintä, itse suosin percolaattorilla ja presso pannulla keitetyn kahvin nimeen, niin ja tietysti pavut (jotka ostan Peterssiltä http://www.peterscoffee.net) jauhan itse krupsin gvx2 myllyllä (mylly nyt ei ole mitään haitekkiä, mutta minun käytössä ihan loistava)

onko tällä kanavalla muita ko menetelmillä kahvinsa keittäviä/ nauttivia henkilöitä?

Kirjattu
obh nordica Percolator, krups gvx2

Esa

  • Administrator
  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 874
Vast:Kiitoksia tästä keskustelukanavasta
« Vastaus #1 : Helmikuu 06, 2007, 22:05:07 ip »

Eipä tämä foorumi pelkästään espressoon rajoitukaan, vaikkakin se eräänlaisena kahvin kuninkuuslajina eniten huomiota saakin. Minäkin käytän pressopannua paljon, vaikka myös espressokeittimen omistan. Usein sitä haluaa vaan hyvää, perinteistä kahvia ja siihen presso on omiaan.
Kirjattu

Kaffana

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24
Kiitoksia tästä keskustelukanavasta
« Vastaus #2 : Helmikuu 07, 2007, 06:25:03 ap »

Lainaus käyttäjältä: hho

onko tällä kanavalla muita ko menetelmillä kahvinsa keittäviä/ nauttivia henkilöitä?

Ei minullakaan ole espressomasiinaa kotona, kun ei ole tiloja eikä rahaakaan hyvään varustukseen. Huonoa en viitsi edes harkita ja vaimoakin joutuu kuuntelemaan näissä asioissa... :shock:

Pressopannu ja Peter's Coffee ovat tuttuja sekä tuo samainen mylly on itse asiassa minunkin pöydälläni. Puolet kahveistani tai ainakin espressoistani juon melkeinpä kahviloissa.
Kirjattu