Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Cochonin kahvit  (Luettu 9631 kertaa)

Bad-E

  • Cappuccino
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 49
Vast:Cochonin kahvit
« Vastaus #15 : Tammikuu 06, 2008, 18:50:41 ip »

Sellossa käydessä olen suosinut sitä Robertsia, joka on ylätasanteella, kirjaston kupeessa. Mukava ja asiantunteva myyjä ja Robertsin mittapuun mukaan todella hyvät espressot. Hän pitää koneet aina puhtaana ja tuplat ovat oikean mittaisia. Muissa Robertseissa en käy. Jos papuja ostaa mukaan, saa suoraan pakkasesta haluamansa määrän.
Kirjattu

Arto

  • Cappuccino
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 73
Vast:Cochonin kahvit
« Vastaus #16 : Tammikuu 07, 2008, 12:01:57 ip »

Ehdottomasti parempi kahvi-Roopertti se kirjaston kupeessa oleva on. Uskallan myös suositella.

Alatorilla on Rancilio kuumana, mutta henkilökunta tuuttaa soosia automaatista lähes aina "koska on niin kiire".
Kirjattu

Mariia

  • Americano
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 408
Vast:Cochonin kahvit
« Vastaus #17 : Tammikuu 07, 2008, 21:21:43 ip »

Lainaus käyttäjältä: Bad-E
Sellossa käydessä olen suosinut sitä Robertsia, joka on ylätasanteella, kirjaston kupeessa. Mukava ja asiantunteva myyjä ja Robertsin mittapuun mukaan todella hyvät espressot. Hän pitää koneet aina puhtaana ja tuplat ovat oikean mittaisia. Muissa Robertseissa en käy. Jos papuja ostaa mukaan, saa suoraan pakkasesta haluamansa määrän.


Minäkin olen tyytyväinen papu-asiakas.
myllytön Mariia
Kirjattu
Jos ihminen on pystytty lähettämään kuuhun, niin kyllä Oulun aamukoneeseenkin täytyy kahvit saada!

Markus

  • Americano
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 282
    • Kahjona kahviin
Vast:Cochonin kahvit
« Vastaus #18 : Tammikuu 11, 2008, 11:15:27 ap »

Lienee niin, että mitä enemmän kahvilassa on työvoimaa, sitä isompi hasardi. Olen törmännyt tähän muutamassa muussakin isossa kahvilassa, joissa laitteet ovat priimaa ja niin on ollut käyttökoulutuskin (paljastunut Kaffecentralenin suorittamaksi).

Kaksi työntekijää voi olla oikeastikin kiinnostuneita siitä, millaista kahvia koneista pääsee ja mitä käyttökoulutuksessa sanottiin. Ja niitä kohti voi henkilökuntaan kuulua kymmenen ihmistä joita ei kiinnosta minkään vertaa - se kun on vain kahvia.

Jos isommassa paikassa tulee saaneeksi hyvän kahvin, pitäisikö sanoa jotain tähän tyyliin: "Tämän pääsee Suomessa sanomaan ihan liian harvoin, mutta olipa hyvä kahvi. Saisinko tämän nimenomaisen baristan työvuorolistan seuraavien muutaman kuukauden ajalta?

Sellon kirjasto-Robert's oli hyvä vinkki. Täytyykin piipahtaa.
Kirjattu
@kahjonakahviin. Seuraa. Tilaa. Tykkää.