Itse olen käyttänyt Brewista Smart Scale -vaakaa jo pitkään tyytyväisenä. Se toimii paristoilla, ellei sitten ole jo tullut uutta ladattavaa versiota. Vaa'assa on useampi toinen toistaan fiinimpi (ja epäkäytännöllisempi) toimintatila. Itse käytän manuaaliajastusta, koska se toimii lähes idioottivarmasti, kunhan en itse ole idiootti ja unohda painaa sitä käyntiin. Hyvin se on pelannut, paitsi ne harvat kerrat, kun käyttäjä itse ei ollut hereillä. Hinta lienee nykyisin noin sadan euron tienoilla.
Acaialla on tyylikkään näköisiä usb-ladattavia vaakoja kutakuinkin 200-350€ hintahaarukassa. Niistä minulla ei ole kokemusta, mutta suosittuja nekin vaikuttavat olevan. Niissä on myös jonkin sortin virtauksen mittaus.
Itselleni uutena tulokkaana ovat Timemoren vaa'at. En tiedä niistä paljon mitään muuta kuin, että käsittääkseni ovat ladattavia ja soveltuvat espresso-/pour over -käyttöön. Hinnat lienevät jossain 50-100€:n korvilla.
Kahvivaakoja löytyy myös mm. Eurekalta, Joe Frexilta sekä monilta muiltakin valmistajilta, esim:
https://www.crema.fi/fi/store/coffee-accessories/measures/scalesCremasta on hyvä tietää, että se ei ole edullisin mahdollinen myyjä, mutta valikoimaa näyttää olevan kattavasti.