Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Käyttökatko tulossa maanantaina 22.4.!

Kirjoittaja Aihe: MYYTY: Izzo Alex Duetto II, 900e, Masku/Turku  (Luettu 1197 kertaa)

bcg

  • Cappuccino
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 65
MYYTY: Izzo Alex Duetto II, 900e, Masku/Turku
« : Tammikuu 30, 2022, 19:11:47 ip »

MYYTY!

---

Myydään Izzo Alex Duetto II. Olen sen ostanut uutena vuoden 2010 marraskuussa ja sitä on hoidettu hyvin. Sillä on tehty aamukahvit kahdelle henkilölle, sekä todella harvoin päivällä kupilliset.

Alexia voi käyttää joko sisäisen vesisäiliön kanssa, tai tehdä kiinteän vesiasennuksen. Höyry- ja kuumavesihanat ovat no-burn mallisia. Gruppo on klassinen E61, boilereita on kaksi, PID ohjaa molempia.

Viitisen vuotta sitten teetin sille E61-gruppo-huollon (Kaffecentralen) ja muutoin olen itse putsaillut ja rasvannut. Pari kuukautta sitten siitä hajosi kuumavesi-boilerin lämpövastus, joten se kävi maahantuojan huollossa, jossa siihen vaihdettiin uusi lämpövastus ja tiivisteet ja eristeet. Oli kuulemma muutoin hyvässä kunnossa. Tuon huollon aikana ostin uuden koneen, joten siksi tämä jäi ylimääräiseksi.

Mukana tulee:

- tupla- ja sinkkukahva
- nakukahva
- tupla- ja sinkkusuodatin
- sokea suodatin
- liitäntätarvikkeet kiinteää vesiasennusta varten (käytin tätä edellisessä kämpässä - suosittelen!)
- kuumavesihanan päädyn suodatin
- kaksi tiivistettä, jotka muistaakseni menevät kuumavesi- ja höyryhanojen vipujen taakse
- Cafelat maidonvaahdotuskannu

Hintapyyntö: 900 euroa (uutena 2500e)

Kone on Maskussa, 15min Turusta. Tule hakemaan tai sitten matkahuollon kautta kuljetus 30 euroa.

Jos tulet hakemaan, niin saat halutessa myös Cafizaa ja Molykote 111 rasvaa mukaan omaan rasiaasi.

Teen koneelle rasvauksen ennen myyntiä. Tule hakemaan niin voin samalla opettaa miten se tehdään.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2022, 12:29:46 ip kirjoittanut bcg »
Kirjattu

bcg

  • Cappuccino
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 65
Vs: M: Izzo Alex Duetto II, 900e, Masku/Turku
« Vastaus #1 : Tammikuu 30, 2022, 19:12:50 ip »

Lisää kuvia. Samat kuvat isompina saa halutessa sähköpostitse.
Kirjattu