Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Pikahakua monipuolisempi haku löytyy valikon Haku-painikkeen takaa.

Kirjoittaja Aihe: Lelit Mara PL62  (Luettu 1239 kertaa)

sskkll

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 18
Lelit Mara PL62
« : Heinäkuu 10, 2020, 11:57:08 ap »

Myydään uusi, käyttämätön, paketissa oleva Lelit Mara pl62 kone.
989e

Ja syy myymiselle: Tilasin jo muutamia viikkoja sitten tämän koneen Saksasta X-press Caffesta. Sitä ei ollut silloin hyllyssä, mutta toimituksen piti viivästyä vain muutaman päivän. Lähettäminen kuitenkin venyi (tehtaan ruuhka koronan takia) ja laitoinkin heille viikko sitten tilauksen peruuttamisesta sähköpostin. Tämä ei kuitenkaan ilmeisesti tavoittanut heitä, koska äsken mulle tuli heiltä sähköposti, että tuote on lähetetty minulle.

Olen kuitenkin tässä välissä jo ostanut saman koneen Suomesta Kahvikaverista, joten kohta mulla on näitä koneita kaksin kappalein.

Tämä saksan kone kestää tulla suomeen muutaman päivän ja jos joku haluaa nyt sen ostaa siinä ajassa siihen hintaan mitä itse olen siitä maksanut eli 989e. niin saa koneen kuitit ja takuut.
Minä maksan nämä lähetyskulut 58e saksa-suomen välillä, koska pääsisin niin paljon helpommalla, ellei tarvitsisi lähettää konetta enään takaisin saksaan.

Eli tämä kone ei ole se karvanoppa malli pl62s vaan pl62, jossa on noi paremmat nupit ja yhden ja kahden kupin kahvat ja rosterinen tampperi. Halvemmalla en löytänyt tätä konetta mistään. Ja nyt saisi vielä nuo postikulut pois!
Soita tai viestittele 044037372 Sami
Kirjattu

Ippa

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1
Vs: Lelit Mara PL62
« Vastaus #1 : Heinäkuu 21, 2020, 19:45:08 ip »

hei Sami,
olen kiinnostunut Lelit Mara kahvikoneesta. Onkohan se vielä myynnissä? Viestissä oleva  puh. nro ei ole oikea. Voisitko soittaa minulle 040 5201354, jos se on myynnissä. Ritva
Kirjattu

sskkll

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 18
Vs: Lelit Mara PL62
« Vastaus #2 : Heinäkuu 24, 2020, 22:08:25 ip »

Kone on nyt palautettu kauppiaalle ja rahat saatu takaisin..
Kirjattu