Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Pikahakua monipuolisempi haku löytyy valikon Haku-painikkeen takaa.

Kirjoittaja Aihe: [MYYTY] Gaggia GC2000 Silvian vaahdotussauvalla  (Luettu 961 kertaa)

lumen

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3
[MYYTY] Gaggia GC2000 Silvian vaahdotussauvalla
« : Maaliskuu 09, 2020, 16:25:37 ip »

Vanha mutta vielä toimiva Gaggian Gc2000 kaupan. Vaihdoin koneeseen Silvian vaahdotussauvan, joka toimii loistavasti. Alkuperäistä pinarelloa ei ole enään tallella. Kahvaan vain kuvassa näkyvä tuplaespressokori. Tampperin saa mukaan.

Tämä kone eroaa Classicista tietääkseni siten, että tästä puuttuu kolmitie solenoidiventtiili, joten käytettyssä kahvikiekossa on hieman enemmän kosteutta jäljellä käytön jälkeen. Tästä johtuen kahvikiekko ei aina putoa kahvasta yhtä siististi pois käytön jälkeen, kuin esim. Classicista. Boilerissa riittää hyvin potkua maidon vaahdottamiseen yhtä capuchinoa/lattea varten kerrallaan, mutta kahden juoman kanssa tekee jo tiukkaa.

Olen avannut ja puhdistanut koneen perusteellisesti kerran, minkä jälkeen konetta käytetty harvakseltaan. Gruposta vuotaa hieman höyryä kun boileri lämpenee höyrytyslämpötilaan. Tämä on ilmeisesti tässäkin koneessa, kuten myös Classicissa, enemmän ominaisuus kuin vika. Ainakin kyseinen venttiili näytti hyvältä kun avasin koneen. Grupon tiiviste olisi vaihtokunnossa. Olisin vaihtanut sen samalla kun muutenkin huolsin konetta, mutta minulla ei silloin sattunut olemaan kyseistä tiivistettä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2020, 23:51:51 ip kirjoittanut lumen »
Kirjattu

KataTheBarista

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14
Vs: Gaggia GC2000 Silvian vaahdotussauvalla
« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2020, 16:03:46 ip »

Moikka!


Ompas hieno sattuma, olen nimenomaan etsinyt Gaggia konetta Silvian vaahtopillillä, itse pidän ko. Tyylisistä pilleistä enemmän kuin Gaggian omasta. Siispä - Voisin ostaa laitteen sinulta pois!

Aivan mahtavaa jos kaupat käy, voisin pyytää Porilaista ystävääni noutamaan laitteen sinulta esim Ikea-kassin kera, joten pääsee vielä perille.

Onnistuuko kaupat jo esim tällä/ensi viikolla?

Yst. Terv. Katariina
Kirjattu

lumen

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3
Vs: Gaggia GC2000 Silvian vaahdotussauvalla
« Vastaus #2 : Maaliskuu 10, 2020, 16:12:02 ip »

Moikka! Joo kaupat onnistuu varmasti tällä tai ensiviikolla.
Unohdin näköjään laittaa sähköpostini ilmoitukseen. Jatketaan sähköpostilla ja sovitaan tarkemmin.
t.tapsa.l@gmail.com

Yt. Tapani
Kirjattu