Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Myyty La Pavoni Professional ja Ascaso i-Mini  (Luettu 1647 kertaa)

Tuomas

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 649
Myyty La Pavoni Professional ja Ascaso i-Mini
« : Elokuu 15, 2019, 22:18:20 ip »

La Pavoni Professional on marraskuulta 2008 isommalla grupolla ja 51 mm sihdillä siis. Tämän vuosimallin myötä Pavoni siirtyi takaisin metalliseen mäntään. Vanhemmissa milleniumkoneissa mäntä on muovia. Tässäkin toki muovinen eriste kammiossa.

Kone on ollut minulla vuoden 2016 alusta. Kone toimii hyvin ja on kunnossa, mutta tiivisteiden vaihtoa alkaa kaivata ja samalla pientä rasvausta gruppoon. Voisin tehdä sen ennen myyntiä, mutta voi viedä hetken aikaa. Pitää hankkia tiivisteet.

Ascaso i-Minin olen ostanut samoihin aikoihin kuin koneen, mutta uutena. Ja kuten kuvassä näkyy värinä kiillotettu alumiini.

Myynnin syy on tavara-ahdistus ja lisääntyneen työmäärän vuoksi todella harvaksi käynyt keittely. Tänä vuonna ehkä vain 500 g kahvia kulkenut myllyn läpi ja keitetty espressoksi. Viime vuonna myös varsin vähän ehkä kilon verran. Kone joutaisi ahkerampaan käyttöön.

Laitteet sijaitsee Joensuussa. Postita en ja kaupat käteisellä. Kone kulkee esim. Kuopioon, jossa käyn työn puolesta kuukausittain. Turussa Olen tulossa käymään 23.9. ja palaan 24.9. Tampereen kautta takaisin Itään. Mutta toki koneen saa täältäkin noutaa. Helsingissä käyn ajoittain sukulaisissa.

Mukaan tulee:
- kaksi doppiosuodatinta
- Pavonin valmistama nakukahva ja normaalikahva
- pari tampperia 51mm
- knock boksi
- muutama maitokannu, joista toinen on mainio Toroid
- Sinkkusuodatin saattaa löytyä, mutta itse en ole sitä käyttänyt
- vaihtoehtoinen maidonvaahdotusautomaattikin saattaa löytyä
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2019, 04:25:16 ap kirjoittanut Tuomas »
Kirjattu
"Älä paahda kahvipapujasi markkinoilla"
Etiopialainen sananlasku.
Pavoni Professional ja Ascaso i-Mini

Tuomas

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 649
Vs: Myydään La Pavoni Professional ja Ascaso i-Mini
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2019, 23:12:22 ip »

Upattu koneen tietoja ja yhteystietoja. Tarjoudun vaihtamaan tiivisteet valmiiksi gruppoon. Tarkastin jalustan sisältä Pavonin valmistusvuoden, kun muistin sen sieltä löytyvän. On sittenkin viime vuosikymmenen puolelta.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2019, 08:31:23 ap kirjoittanut Tuomas »
Kirjattu
"Älä paahda kahvipapujasi markkinoilla"
Etiopialainen sananlasku.
Pavoni Professional ja Ascaso i-Mini

Tuomas

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 649
Vs: Varattu La Pavoni Professional ja Ascaso i-Mini
« Vastaus #2 : Syyskuu 13, 2019, 19:06:59 ip »

Myyty
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2019, 04:23:28 ap kirjoittanut Tuomas »
Kirjattu
"Älä paahda kahvipapujasi markkinoilla"
Etiopialainen sananlasku.
Pavoni Professional ja Ascaso i-Mini