Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Pikahakua monipuolisempi haku löytyy valikon Haku-painikkeen takaa.

Kirjoittaja Aihe: Papusuosituksia  (Luettu 106136 kertaa)

Toma

• Ristretto
  • Poissa Poissa
    • Nonsensopedia
Vs: Papusuosituksia
« Vastaus #345 : Huhtikuu 21, 2019, 22:22:12 ip »

Mulla on SqM:n tilaukset usein matkustaneet lähemmäs pari viikkoa. Tällä kertaa yllättäen tuli tasan viikossa tilauksesta (paahdettu ja lähetetty heti seuraavana päivänä). Aika outoa, kun taidettiin tehdä tilaus aika lailla samoihin aikoihin...

Mulla ennen tullut viikossa, silloin tosin vähintään kaksi pussia tullut otettua. Nyt kun oli vain yksi, kesti kauemmin.
Sattumaa? Don't think so.
Kirjattu
Friends are like cows - if you eat them, they die.
blog-Nonsensopedia-

migu2

• Ristretto
  • Poissa Poissa
« Vastaus #346 : Huhtikuu 21, 2019, 22:51:55 ip »

Aikoinaan Häsän tilaukset toimi kuin se sveitsiläinen kello. Tilaus maanantaina ja kahvit torstaina kotona. Eipä ole enää.
Kirjattu
Expobar Brewtus IV-R + Eureka Mignon Silenzio Specialita (espresso) + Baratza Sette 270 (dripper/aeropress) + Wilfa CGR-1 + Hario Skerton + Behmor 1600

Jari

• Ristretto
  • Poissa Poissa
« Vastaus #347 : Huhtikuu 21, 2019, 23:35:02 ip »

Mulla ennen tullut viikossa, silloin tosin vähintään kaksi pussia tullut otettua. Nyt kun oli vain yksi, kesti kauemmin.

Hmm.... mullehan tulikin kolme pussia.
Kirjattu
Rocket Cellini Evoluzione + Arrarex Caravel + Niche Zero + Pharos + Lido 3 + Kanso Hiku + Aergrind + Aeropress + Clever + Kaldi Wide + Behmor 1600

Ex-machina: Isomac Venus + Granmacinino + Mazzer Mini + Quamar M80E

migu2

• Ristretto
  • Poissa Poissa
« Vastaus #348 : Huhtikuu 22, 2019, 10:51:21 ap »

Mä oon yleensä ottanut pari pussia ja toimitus kyllä kestää sen pari kolme viikkoa.

Meniskö yksi pussi maapostissa tai eri kuriirilla?
Kirjattu
Expobar Brewtus IV-R + Eureka Mignon Silenzio Specialita (espresso) + Baratza Sette 270 (dripper/aeropress) + Wilfa CGR-1 + Hario Skerton + Behmor 1600

OskuK

• Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
« Vastaus #349 : Syyskuu 25, 2019, 17:23:11 ip »

Italialaisen paahtotyypin ystäville saattaa olla kokeilunarvoinen tuote napolilainen
Toraldo.
Moista tuli litkittyä sikäläisittäin aika taajaan, kun levinneisyys oli suurempaa kuin Keonilla ja Passalaqualla.
Sain tilatuksi kivantuoretta paahtoa Saksasta, kun kyttäsin milloin saapuu uusi erä.
Kirjattu
:: Astoria Gloria :: Eureka Zenith 65E :: Mahlkönig Vario ::: Aijemmin:  Nuova Simonelli Oscar :: Grinta :: Bezzera Strega ::