Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Äänestys

Oletko kahvihifisti?

Olen ehdottomasti kahvihifisti!
- 6 (22.2%)
En tiedä / Ehkä vähän / En osaa sanoa
- 8 (29.6%)
Ei! En ole kahvihifsti, mutta pidän hyvästä kahvista
- 13 (48.1%)
En ole kahvihifistelijä millään tavalla. Tärkeintä on kofeiini.
- 0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 27


Kirjoittaja Aihe: Oletko kahvihifisti?  (Luettu 30794 kertaa)

Jari

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1569
Vs: Oletko kahvihifisti?
« Vastaus #75 : Kesäkuu 11, 2016, 11:27:58 ap »

Ha, sain itselleni ongelman pohtiessani:
Pro-Ject Phono Box DS vai Phono Box II SE, vaiko Graham Slee Gram Amp 2 Communicator.
Helpoimmalla näissä pääsee kun nukkuu yön yli, useimmiten halvintakin.

Ei se miettimällä parane. Mä otan aina laitteet viikonlopuksi kuunteluun ja vertailuun. Sitten jos ei kuule eroja, niin halvin on riittävä. Sitten jos taas kuulee eroja, niin lompakko yleensä kärsii. ;)

Hämmennetään pakkaa vielä Cambridge Audion levarivahvistimella. Saanut kehuja edullisessa hintaluokassa... Saahan noihinkin toki tuhansia upotettua, jos raskaaseen high-endiin päätyy. ;D
Kirjattu
Rocket Cellini Evoluzione + Arrarex Caravel + Niche Zero + Pharos + Lido 3 + Kanso Hiku + Aergrind + Aeropress + Cafflano Kompresso & Krinder + Clever + Kaldi Wide + Behmor 1600

Ex-machina: Isomac Venus + Granmacinino + Mazzer Mini + Quamar M80E

OskuK

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2576
Vs: Oletko kahvihifisti?
« Vastaus #76 : Kesäkuu 11, 2016, 12:55:52 ip »

Ei se miettimällä parane. Mä otan aina laitteet viikonlopuksi kuunteluun ja vertailuun. Sitten jos ei kuule eroja, niin halvin on riittävä. Sitten jos taas kuulee eroja, niin lompakko yleensä kärsii. ;)

Hämmennetään pakkaa vielä Cambridge Audion levarivahvistimella. Saanut kehuja edullisessa hintaluokassa... Saahan noihinkin toki tuhansia upotettua, jos raskaaseen high-endiin päätyy. ;D

Pro-Ject Phono Box DS olis tarjouksessa 199e, SE taitaa ola muutenkin sen hintainen, Graham Slee Gram Amp 2 Communicator maksaa 240e, muistaakseni. Se vain mm, eikä mitään säätöjä. Eli yksinkertainen ja panostettu siihen olenaiseen, kunhan ei tarvitse säätöä... mikä olisi hyvä, sitä e tiiä.
Kirjattu
:: Astoria Gloria :: Eureka Zenith 65E :: Mahlkönig Vario ::: Aiemmin:  Nuova Simonelli Oscar :: Grinta :: Bezzera Strega ::

OskuK

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2576
Vs: Oletko kahvihifisti?
« Vastaus #77 : Kesäkuu 11, 2016, 12:58:26 ip »

Mutta mitä kahvihifismiin tulee, kun hierauttaa monsoonmalabarin sekaan hieman tummaa "marketti"paahtoa, saa kivan maanläheisen Rooma-säväyksen mukaan muuten pehmoisaan ja hedelmäiseen kahviin. Olen näemmä nyt tehnyt tätä jatkuvasti ;-)
Kirjattu
:: Astoria Gloria :: Eureka Zenith 65E :: Mahlkönig Vario ::: Aiemmin:  Nuova Simonelli Oscar :: Grinta :: Bezzera Strega ::