Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kahwiki on taas toiminnassa! Sen löydät täältä: http://www.ristretto.fi/w/

Kirjoittaja Aihe: The coffeebox  (Luettu 16766 kertaa)

elias s

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 156
The coffeebox
« : Tammikuu 20, 2016, 17:31:29 ip »

Eli tällainen palvelu on aloittanut toimintansa. Satuin tämän löytämään kun googlailin erinäköisiä paahtimoita. Idea siis samanlainen kun slurpilla. Onko porukalla tästä jo kokemusta
https://thecoffeebox.fi/
Kirjattu

Toma

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1598
Vs: The coffeebox
« Vastaus #1 : Tammikuu 20, 2016, 17:50:22 ip »

Jännä etteivät ole laittaneet paahtimolistaansa sivuilleen.
Elleivät itse paahda?
Cremassa on kanssa subscribtion pavulle.

Itsehän olen rikas kuin Roope ja epäisänmaallinen ja tilaan kahvia Norjasta Kaffebox.no:sta.
Kirjattu
Friends are like cows - if you eat them, they die.

elias s

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 156
Vs: The coffeebox
« Vastaus #2 : Tammikuu 20, 2016, 17:53:17 ip »

Jännä etteivät ole laittaneet paahtimolistaansa sivuilleen.
Elleivät itse paahda?
Cremassa on kanssa subscribtion pavulle.

Itsehän olen rikas kuin Roope ja epäisänmaallinen ja tilaan kahvia Norjasta Kaffebox.no:sta.
Jep itse myös mietin että mistä paahtimoista niitä papuja tulee. Voisi tuon palvelun jossain vaiheessa ottaa testiin. Jotenkin epäilen että paahtaisivat itse. Voihan sekin olla tietenkin mahdollista
Kirjattu

andrimus

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 129
Vs: The coffeebox
« Vastaus #3 : Tammikuu 20, 2016, 18:10:26 ip »

Itseäni kiinnostaisi tosiaan tieto: mistä, mitä ,kuka ja missä?
Muuten saa jäädä .
Kirjattu

elias s

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 156
Vs: The coffeebox
« Vastaus #4 : Tammikuu 20, 2016, 18:14:59 ip »

Itseäni kiinnostaisi tosiaan tieto: mistä, mitä ,kuka ja missä?
Muuten saa jäädä .
Totta hyvin epämääräiset nettisivut kyllä firmalla. Kerrotaan että täältä saa kahvia. Mutta eipä juuri sen enempää.
Kirjattu

PaljonMaitoa+VahvaaKahvia

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2232
  • “Black as midnight on a moonless night.” - Cooper
Vs: The coffeebox
« Vastaus #5 : Tammikuu 20, 2016, 18:36:36 ip »


Cremassa on kanssa subscribtion pavulle.

Myös Kaffa on ilmeisesti aloittamassa moisen. Olin beta testauksessa mukana ja hyvin toimi. Valittavana oli "Roasters choise" jossa on joku viikottain vaihtuva papu ja sitten sellainen, jossa saa haluamaansa kaffan perus blendiä tuoreensa kotiinsa.

En ole Kaffasta aiemmin erityisesti välittänyt, mutta Roastes Choisen pavut olivat kaikki hyviä. Espressot olivat vaaleahkosta keskitummaan ja toimivat.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2016, 19:57:09 ip kirjoittanut PaljonMaitoa+VahvaaKahvia »
Kirjattu
Bezzera Unica PID + OE Pharos, Aeropress + Porlex Mini, Cezve, Behmor 1600

Kaivaten muistelen vielä: Gaggia Pure ja Ascaso i-Mini

migu2

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2086
Vs: The coffeebox
« Vastaus #6 : Tammikuu 21, 2016, 08:31:33 ap »

On kyllä vähän oudon oloinen firma kun ei edes selkeitä yhteystietoja ole esillä. Firman Facebook-sivuilla osa päivityksistä on tehty Lontoosta, joten mene ja tiedä, onko tuo edes kotimaisissa käsissä. Kahvihan voidaan periaatteessa lähettää mistä vain.
Kirjattu
Expobar Brewtus IV-R + Eureka Mignon Silenzio Specialita (espresso) + Baratza Sette 270 (dripper/aeropress) + Behmor 1600 x 2

äyni

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 689
Vs: The coffeebox
« Vastaus #7 : Tammikuu 21, 2016, 11:04:52 ap »

Aika selvästi sanovat itse paahtavansa.
Se, että yhteystietoina on vain sähköpostiosoite tuo kyllä hieman arveluttavan fiiliksen.
Kirjattu

äyni

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 689
Vs: The coffeebox
« Vastaus #8 : Tammikuu 21, 2016, 11:14:10 ap »

Pieni salapoliisintyö osoittaa paahtajan ainakin olevan liettualainen, joten voinee epäillä paahtimonkin sijaitsevan sillä suunnalla.
Kirjattu

migu2

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2086
Vs: The coffeebox
« Vastaus #9 : Tammikuu 21, 2016, 11:51:58 ap »

Itse veikkailin Viron suuntaa, mutta voisihan tuota ainakin kerran kokeilla, sain -10% alennuskoodinkin  ;D
Kirjattu
Expobar Brewtus IV-R + Eureka Mignon Silenzio Specialita (espresso) + Baratza Sette 270 (dripper/aeropress) + Behmor 1600 x 2

andrimus

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 129
Vs: The coffeebox
« Vastaus #10 : Tammikuu 21, 2016, 17:43:09 ip »

Eiköhän tuo koodi tuu jokaiselle  ;D
Itse jätän väliin.
Jättää liian sukkaclubi olon. Aina uudet parit ja laskua ei saa poikki :o
Kirjattu

Jari

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1567
Vs: The coffeebox
« Vastaus #11 : Tammikuu 21, 2016, 18:00:46 ip »

Eihän tuossa nyt mitään erityisen epäselvää ole, jos lukee kaiken tarjotun infon. Ainoa mikä erityisesti tökkää silmään on se, että sanotaan että saat kahvin kotiin hintaan 11,95€, mutta sen enempää ei kerrota. Kuinka paljon, mitä kahvia... jne. Ehkä tilausta tehdessä saa enemmän tietoa, mutta toistaiseksi en edes tarvitse mokomaa palvelua ja jos tarvitsisin, niin harkitsisin Slurpia. Vahvasti.
Kirjattu
Rocket Cellini Evoluzione + Arrarex Caravel + Niche Zero + Pharos + Lido 3 + Kanso Hiku + Aergrind + Aeropress + Cafflano Kompresso & Krinder + Clever + Kaldi Wide + Behmor 1600

Ex-machina: Isomac Venus + Granmacinino + Mazzer Mini + Quamar M80E

La Paviaani

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 124
Vs: The coffeebox
« Vastaus #12 : Tammikuu 21, 2016, 18:28:09 ip »

Taitaa olla sivut päivityksen alla, sillä nyt kerrotaan että pakkauskoko on varttikilon ja tilsuksen voi tehdä viikottain tai jokatoinen tai neljän bätchin.
Kirjattu

PaljonMaitoa+VahvaaKahvia

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2232
  • “Black as midnight on a moonless night.” - Cooper
Vs: The coffeebox
« Vastaus #13 : Tammikuu 21, 2016, 18:43:12 ip »

Taitaa olla sivut päivityksen alla, sillä nyt kerrotaan että pakkauskoko on varttikilon ja tilsuksen voi tehdä viikottain tai jokatoinen tai neljän bätchin.

Kyllä noi siellä eilen oli ku katoin palvelua. Näillä tiedoilla kyllä odottelisin kanssa Kaffan uuden palvelun aukeemista tai käyttäsin Slurppia.
Kirjattu
Bezzera Unica PID + OE Pharos, Aeropress + Porlex Mini, Cezve, Behmor 1600

Kaivaten muistelen vielä: Gaggia Pure ja Ascaso i-Mini

andrimus

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 129
Vs: The coffeebox
« Vastaus #14 : Tammikuu 21, 2016, 19:22:58 ip »

Eihän tuossa nyt mitään erityisen epäselvää ole, jos lukee kaiken tarjotun infon. Ainoa mikä erityisesti tökkää silmään on se, että sanotaan että saat kahvin kotiin hintaan 11,95€, mutta sen enempää ei kerrota. Kuinka paljon, mitä kahvia... jne. Ehkä tilausta tehdessä saa enemmän tietoa, mutta toistaiseksi en edes tarvitse mokomaa palvelua ja jos tarvitsisin, niin harkitsisin Slurpia. Vahvasti.
Tuota yritin ylempänä ketjussa selittää.
Yritin tehdä aikaisemmin ns tilausta. Kaikki mitä saat tietää on 250g  ja paljonko sitä kuukaudessa.
Annetaan kehittyä rauhassa ja infoa tulee jossain vaiheessa. Tällä hetkellä aika suomalaisen skeptinen olo puljusta.
Kirjattu