Kaupallinen alue > Kluuvikadun Kahvipaahtimo
Paahtoa omaan tyyliin
(1/4) > >>
Kluuvinpaahtaja:
Tervehdys Ristrettolaiset,

Olen aloitellut muutama viikko sitten pienen kahvipaahtimon Kluuvissa. Idea on se, että asiakas voi valita oman raaka-aineensa tai sekoittaa oman raakakahvisekoituksen oman maun mukaan ennen paahtamista, jonka jälkeen paahdamme yhdessä kahvin halutulle paahtoasteelle.

Valikoimassa on kerralla n. 6 erilaista erikoiskahvia, joista suurin osa arabica lajikkeita, mutta mukana myös Ugandalainen robusta.

Mikäli et ehdi paikanpäälle, voit paahtaa myös verkossa www.kluuvinpaahtimo.fi

Fb Kluuvin Kahvipaahtimo

Terveisin,

Hiski
PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:

--- Lainaus käyttäjältä: Kluuvinpaahtaja - Marraskuu 10, 2014, 12:27:01 ip ---
Olen aloitellut muutama viikko sitten pienen kahvipaahtimon Kluuvissa. Idea on se, että asiakas voi valita oman raaka-aineensa tai sekoittaa oman raakakahvisekoituksen oman maun mukaan ennen paahtamista, jonka jälkeen paahdamme yhdessä kahvin halutulle paahtoasteelle.

--- Lainaus päättyy ---

Onnistuuko ihan lennossa valisemansa sekoituksen saanti jos sattuu kävelemään ohi? Minkä tahansa kilomäärän? Kauanko kestää, että pavut saa? Onko kahvin kilohinta tuolla nettisivuilla ennen vai jälkeen paahdon kilohinta?
jekhki:
Missäpäin Kluuvin kauppakeskusta tämä paahtimo sijaitsee? Tulee noustua siihen monesti luolaparkista kun töitten puolesta siellä suuntaa liikkuu. Voisi siitä käydä jotain hakemassa mukaan kun vanhat vähän tässä ensin vähenee alta pois. Ei ole osunut silmiin kun siinä olen kävellyt.
teemies:
Paahtimo on siinä alakerrassa, Armaksen yhteydessä.

http://www.kluuvi.fi/liikkeet/armas-pikaruokala/
OskuK:
Varmaankin siis Helsingissä...
Navigaatio
Viestien etusivu
Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta