Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Kuvien automaatinen koon säätö?  (Luettu 7322 kertaa)

äyni

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 689
Kuvien automaatinen koon säätö?
« : Maaliskuu 06, 2016, 12:27:08 ip »

SMF:ään löytyy lisäosa, joka automaattisesti säätää kuvat oikeaan kokoon. Olisiko tälläisen asennus tänne mikään mahdoton rasti?
On meinaan mobiilissa aika vaikea säätää kuvia sopivaksi, jotta mahtuvat foorumille.

Vaihtoehtoisesti / lisäksi mulle voi vinkata iOS-ohjelmasta, joka hoitaisi vähintään snapseedin tasoisesti (myös käytettävyydeltään!) kuvanmuokkauksen ja tuon koon säädön foorumikokoon.
Kirjattu

Juusos

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25
Vs: Kuvien automaatinen koon säätö?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 13, 2016, 13:01:18 ip »

SMF:ään löytyy lisäosa, joka automaattisesti säätää kuvat oikeaan kokoon. Olisiko tälläisen asennus tänne mikään mahdoton rasti?
On meinaan mobiilissa aika vaikea säätää kuvia sopivaksi, jotta mahtuvat foorumille.

Vaihtoehtoisesti / lisäksi mulle voi vinkata iOS-ohjelmasta, joka hoitaisi vähintään snapseedin tasoisesti (myös käytettävyydeltään!) kuvanmuokkauksen ja tuon koon säädön foorumikokoon.
Tämä olis kyllä bueno! Peukku ja komppi lisäosalle!

Mites muuten tuo Snapseed? Mitä sillä tekee ja kuinka hyvin? Olen utelias, mutten ihan niin utelia että ilman käyttäjäkommentien kuulemista lähde latailemaan.
Kirjattu

äyni

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 689
Vs: Kuvien automaatinen koon säätö?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 13, 2016, 13:10:57 ip »

Mites muuten tuo Snapseed? Mitä sillä tekee ja kuinka hyvin? Olen utelias, mutten ihan niin utelia että ilman käyttäjäkommentien kuulemista lähde latailemaan.

Perus kuvan säädöt onnistuu hienosti ja aika intuitiivistesti. Valot, varjot, kontrastit saturaatiot, niin koko kuvalle kuin paikallisestikin. En tiedä onko paras, mutta itselle tuttu ja riittävä, niin en ole viitsinyt alkaa sen enempää ihmettelemään.
Kirjattu

Juusos

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25
Vs: Kuvien automaatinen koon säätö?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 13, 2016, 13:12:01 ip »

Perus kuvan säädöt onnistuu hienosti ja aika intuitiivistesti. Valot, varjot, kontrastit saturaatiot, niin koko kuvalle kuin paikallisestikin. En tiedä onko paras, mutta itselle tuttu ja riittävä, niin en ole viitsinyt alkaa sen enempää ihmettelemään.
Oolrait. Kiitos [emoji18]
Kirjattu

Jani73

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 172
Vs: Kuvien automaatinen koon säätö?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 13, 2016, 13:22:49 ip »

Pixelmator:ssa on kuvien koon säätö manuaalisesti. En tiedä saako iPhoneen.

Edit. Compatible with iPhone. Mulla iPadissa.
Kirjattu