Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Ulkomaalaiset verkkokaupat  (Luettu 66123 kertaa)

Jari

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1567
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #30 : Toukokuu 05, 2016, 16:09:52 ip »

Mulle on tullut pari Cafekulturin tilausta moitteettomasti alle viikossa, mutta muistelen että jollain oli joku vähän huonompikin kokemus...

Haku-toiminnolla varmaan löytyy.
Kirjattu
Rocket Cellini Evoluzione + Arrarex Caravel + Niche Zero + Pharos + Lido 3 + Kanso Hiku + Aergrind + Aeropress + Cafflano Kompresso & Krinder + Clever + Kaldi Wide + Behmor 1600

Ex-machina: Isomac Venus + Granmacinino + Mazzer Mini + Quamar M80E

hsm

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 185
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #31 : Toukokuu 05, 2016, 17:42:40 ip »

Minulla oli pieni tilaus huhtikuun alussa. Kun viikkoon ei kuulunut mitään ja tilauksen statuskin pysyi samana, lähetein kyselyn missä mennään.
Vastaus tuli nopeasti, missä ilmoitettiin tavaran juuri lähteneen ja eri vastauksessa selitys, että olivat juuri muuttamassa.
Seurantanumeroa ei ollut, mutta se tuli pyydettäessä.
Olisi tästä muutosta ja sen aiheuttamista toimitusongelmista voinut paremminkin tiedottaa.
Saksalaistaustasta huolimatta firma toimii veropakolaisten Portugalissa.
Kirjattu

elias s

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 156
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #32 : Toukokuu 05, 2016, 17:50:39 ip »

Minulla oli pieni tilaus huhtikuun alussa. Kun viikkoon ei kuulunut mitään ja tilauksen statuskin pysyi samana, lähetein kyselyn missä mennään.
Vastaus tuli nopeasti, missä ilmoitettiin tavaran juuri lähteneen ja eri vastauksessa selitys, että olivat juuri muuttamassa.
Seurantanumeroa ei ollut, mutta se tuli pyydettäessä.
Olisi tästä muutosta ja sen aiheuttamista toimitusongelmista voinut paremminkin tiedottaa.
Saksalaistaustasta huolimatta firma toimii veropakolaisten Portugalissa.
No jos homma kerran toimii. Niin eihän sillä firman siainnilla ole väliä. Kuitenkin itse ostaisin esimerkiksi espressomasiinat suomesta. Takuun kanssa huomattavasti helpompaa. Itse funtsinut että K30 Variolle ei taida olla suomessa maahantuojaa. Tai no ei siinä jos jonkun ulkomaalaisen firman kanssa josta tuon k30 varion saa niin takuu todistetusti toimii niin ei mikään estä kyseistä myllyä tilaamasta kyseisestä firmasta.
Kirjattu

timoh

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #33 : Toukokuu 05, 2016, 20:51:17 ip »

Täytyy sanoa että tämä olisi aika hieno vaikka ei kahvin makuun sinänsä vaikutakkaan. Mutta fiilikseen kylläkin. Eli kyseessä on siis lasinen papusäiliö myllyyn. Onko porukalla muuten tuosta kaupasta kokemuksia. En ainakaan itse ole missään suomessa lasisia papusäiliöitä nähnyt
http://torr.toys/collections/accessory/products/glasshopper-glasbohnenbehalter

Tilasin tuolta tampperin. Homma meni ensimmäisellä yrityksellä pieleen, mutta asiakaspalvelu pelasi ja loppujen lopuksi olin tyytyväinen. Voisin tilata uudelleen.
Kirjattu

Jari

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1567
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #34 : Toukokuu 05, 2016, 21:26:21 ip »

Tilasin tuolta tampperin.

Tilasin myös sieltä Torr-tampperin vst-kopan kaveriksi. Aika hyvä tampperi on ollut.
Kirjattu
Rocket Cellini Evoluzione + Arrarex Caravel + Niche Zero + Pharos + Lido 3 + Kanso Hiku + Aergrind + Aeropress + Cafflano Kompresso & Krinder + Clever + Kaldi Wide + Behmor 1600

Ex-machina: Isomac Venus + Granmacinino + Mazzer Mini + Quamar M80E

Toma

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1598
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #35 : Toukokuu 10, 2016, 19:17:09 ip »

Ainiin, RAVE:sta tuli kahvit. Tilaus sisään 27. ja 28.4 lähettivät (oli myös paahtopäivä), perillä 6.5.
Kolme pussia:
 1x Nicaragua Finca La Argentina Natural Micro Lot #1946 *Exclusive*
 1x Ecuador Hakuna Matata
 1x Colombia - El Desvelado #1

Loppusummaksi tuli postareineen 26,66e
Mielestäni kohtuu 750g:stä.

Toki pitää nuo kaikki vielä maistaa. On vain vielä kesken Norjan Kaffat ja Ranskalainen pussi, menee osa pakkaseen.
Kirjattu
Friends are like cows - if you eat them, they die.

jannek

  • Cappuccino
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 74
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #36 : Toukokuu 10, 2016, 20:58:45 ip »

Millä kyydillä Raven paketti saapui?
Kirjattu

Toma

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1598
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #37 : Toukokuu 10, 2016, 21:03:22 ip »

Upsi siinä luki, postiin se tuli :)
Kirjattu
Friends are like cows - if you eat them, they die.

tirofaux

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1524
  • Kahviharrastaja
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #38 : Toukokuu 10, 2016, 21:14:08 ip »

Upsista tuli mieleen: Toisinaan kuriirifirmat tekevät oletuksen että koska kotiosoite niin toimitetaanpa postiin koska kukaan ei kuitenkaan toimistoaikaan kotona. Noh, kerran alkoi sitten harmittamaan tämä ja olin yhteydessä kuriiriin ja sain perille erityisen ohjeistuksen siitä että paketti toimitetaan kotiovelle.
Kirjattu
Silvia PID / Niche Zero .. Aeropress / Wilfa Uniform .. Gene Cafe .. tee ..

Joona_s

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 934
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #39 : Toukokuu 10, 2016, 22:10:28 ip »

Upsista tuli mieleen: Toisinaan kuriirifirmat tekevät oletuksen että koska kotiosoite niin toimitetaanpa postiin koska kukaan ei kuitenkaan toimistoaikaan kotona. Noh, kerran alkoi sitten harmittamaan tämä ja olin yhteydessä kuriiriin ja sain perille erityisen ohjeistuksen siitä että paketti toimitetaan kotiovelle.

Tekisivätpä Turussa saman.
Kirjattu
"We sales specialty coffee"

andrimus

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 129
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #40 : Toukokuu 11, 2016, 00:54:00 ap »

Kaikki mun lähetykset upsilta tulee joko kotiin tai töihin. Soittavat ensin ja voin silloin vaihtaa vielä osoitteen.
Näin tapahtuu myös dhl:llä ja vieläpä Turus 8)
Kirjattu

Joona_s

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 934
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #41 : Toukokuu 11, 2016, 07:49:23 ap »

Itse olisin siis tyytyväinen jos menisivät postiin suoraan eikä tarvitsisi naapurikaupungista käsin järjestellä sen kummempia päivisin.
Kirjattu
"We sales specialty coffee"

migu2

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2086
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #42 : Heinäkuu 04, 2016, 11:15:37 ap »

Itse pistin ekan tilauksen ravecoffee:lle. Tilaus tiistaina sisään ja kahvit perjantaina kotona, nopeeta on. Neljän pussin tilaukselle tuli hintaa about 32 euroa.

Tommoset tuli:

Fudge Blend Evolution - 250g / Whole Bean
Colombian Suarez - 250g / Whole Bean
Colombia San Pascual Natural Process - 250g / Whole Bean
Sumatra Jagong Village - 250g / Whole Bean

Kolumbian Suarez lähti ekana testiin, ei oikein sytytä suuntaan tai toiseen. Oman makuun erittäin peruskahvi.

Eka paahtimo jolla taitaa olla uuttosuositukset kaikille kahveille (ainakin nopealla vilkaisulla), sekä joka ilmoittaa eri lepoajat kahville paahdon jälkeen. 7 päivää suodatinkahveille ja espressokahveille 10-12 päivää.
Kirjattu
Expobar Brewtus IV-R + Eureka Mignon Silenzio Specialita (espresso) + Baratza Sette 270 (dripper/aeropress) + Behmor 1600 x 2

PaljonMaitoa+VahvaaKahvia

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2232
  • “Black as midnight on a moonless night.” - Cooper
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #43 : Heinäkuu 04, 2016, 14:37:11 ip »

Itse pistin ekan tilauksen ravecoffee:lle. Tilaus tiistaina sisään ja kahvit perjantaina kotona, nopeeta on. Neljän pussin tilaukselle tuli hintaa about 32 euroa.

Mikä olivat paahtopäivät pusseissa?
Kirjattu
Bezzera Unica PID + OE Pharos, Aeropress + Porlex Mini, Cezve, Behmor 1600

Kaivaten muistelen vielä: Gaggia Pure ja Ascaso i-Mini

migu2

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2086
Vs: Ulkomaalaiset verkkokaupat
« Vastaus #44 : Heinäkuu 04, 2016, 15:35:26 ip »

Tilauspäivä eli 28. päivä.
Kirjattu
Expobar Brewtus IV-R + Eureka Mignon Silenzio Specialita (espresso) + Baratza Sette 270 (dripper/aeropress) + Behmor 1600 x 2