Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kahwiki on taas toiminnassa! Sen löydät täältä: http://www.ristretto.fi/w/

Kirjoittaja Aihe: Epävirallinen Pavoniskaba! - suunnittele oma tipparitilä  (Luettu 2391 kertaa)

anacron

  • Cappuccino
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 30
Epävirallinen Pavoniskaba! - suunnittele oma tipparitilä
« : Lokakuu 03, 2012, 23:55:56 ip »

Moikka kaikki kahvinörtit! ;D
koska mulla on liikaa projekteja ja liian vähän aikaa niille kaikille, ajattelin että voisitte vähän jeesata mua. Omistan Pavoni Europiccolan ja olen kyllästynyt katselemaan tuota tipparitilää jonka läpi ylimääräinen kahvi valuu. Se on vain jotenkin niin halvan näköinen että yöunet tässä menee, vähän niinkuin se tamper joka keittimen mukana tulee hyi!

Kovana tee-se-itse miehenähän sitten keksin että laserleikkaan siihen uuden "tyylikkäämmän" ritilän joka lähinnä avasi portaalin siihen seikkaan että voisin samalla muokata ritilän alkuperäistä designia mielenkiintoisemmaksi. Pyörittelin erilaisia kuvioita ja vaihtoehtoja hetken ja totesin että ei tästä tuu kyllä nyt mitään eikä tähän olis just nyt ois aikaa joten mietin että ehkä voin ulkoistaa tämän projektin teille muille kahvin ystäville tälläisen epävirallisen kilpailun muodossa. Toivottavasti en riko foorumin sääntöjä ainakaan kovin pahasti...  ;D

Kilpailu:
Suunnittele tyylikäs(tai siis mun mielestä tyylikäs!) tipparitilä pavoniin, voittaja valitaan täysin mielivaltaisesti ilman valituksia kuuntelematta.
Palkinto: mulle tulee hyvä mieli ja saat myös postissa itsellesi yhden kappaleen suunnittelemaasi ritilää laserleikattuna 3/5mm tod näk. mustasta akryylistä.
Pidän oikeuden perua kilpailun jos tähän osallistuu vain yksi ihminen tai yksikään teos ei miellytä mun taiteellista silmää.
materiaali tulee toimittaa meikäläiselle viim. 31.10.2012.
Jatketaan kilpailun osallistumisaikaa jos tästä oikeasti näyttää tulevan jotain ja sille näyttää olevan tarve.

Ohjeistusta:
Tee mustalla kiinteät osat ja valkoisella ne jotka jää pois, älä tee mitään liian ohuita paloja jotka katkeavat heti kun kupin laittaa niiden päälle. Toivoisin saavani vektoripiirroksia, mutta bittikartatkin käy kunhan ovat 300dpi
toivotut tiedostoformaatit: psd, ai, pdf, svg, png
lataa tyhjä template tästä: https://dl.dropbox.com/u/228097/share/A4-pavoniplate.pdf
template on hieman "orgaaninen" sitä voi yrittää parannella jos osaa.
selvitellään näitä ohjeistuksia lisää jos tähän joku osallistuu jne.

-anacron
Kirjattu
Faema D92/A-1H, La Pavoni Europiccola & Mazzer Super Jolly