Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kahwiki on taas toiminnassa! Sen löydät täältä: http://www.ristretto.fi/w/

Kirjoittaja Aihe: Francis Francis x6 keittimen kanssa ongelmia  (Luettu 3830 kertaa)

geomag

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3
Francis Francis x6 keittimen kanssa ongelmia
« : Helmikuu 16, 2012, 12:58:15 ip »

Ostimme työpaikan käyttöön francis francis keitin. Valitettavasti keitin ei kuitenkaan toimi. Osaako kukaan sanoa mistä mahtaa johtua kun kone hurisee, muttei lämpene. Vaikuttaa siltä kun kone ei pumppaisi vettä säiliöstä lainkaan. osaako kukaan neuvoa miten pitäisi toimia? Voiko kyse olla jostakin yksinkertaisesti, helposti korjattavasta viasta? Jos ei, minne koneen voi viedä huoltoon?

Olen kiitollinen kaikesta avusta.
Kirjattu

äyni

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 689
Vs: Francis Francis x6 keittimen kanssa ongelmia
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2012, 13:35:57 ip »

Jos kone on uusi, niin ehdottomasti reklamaatiota. Vaikka kyse olisi kuinka pienestä, niin sitä ei kannata tehdä itse. on paljon helpompi mahdollisten myöhempien vikatapauksen takuuhuollon suhteen, kun ei ole itse sörkkinyt.
Kirjattu

geomag

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3
Vs: Francis Francis x6 keittimen kanssa ongelmia
« Vastaus #2 : Helmikuu 17, 2012, 15:28:00 ip »

Keitin on käytetty, joten takuuta ei siis ole. Myyjä sanoo koneen toimineen kun hän sen lähetti. Mahtaako kukaan osata arvioida mirä vikaa keittimessä voisi olla ja paljonko voisi mahdollisesti maksaa korjata vika? Ja vielä olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa minne pääkaupunkiseudulla koneen kannattaa viedä huoltoon?
Kirjattu

Toma

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1598
Vs: Francis Francis x6 keittimen kanssa ongelmia
« Vastaus #3 : Helmikuu 17, 2012, 15:39:35 ip »

En osaa ainakaan näillä tiedoilla/taidoillani lähteä opastamaan keittimen huollossa, mutta pari linkkiä voisi jeesata.

Haulla tuli tälläinen vastaan: http://www.ristretto.fi/foorumi/index.php?topic=1423.0

ja huolto: http://www.mixtec.fi/kahvit/laitteet-ja-huolto.html

Toivottavasti saat koneen kuntoon, ja pääset kupittamaan.
Kirjattu
Friends are like cows - if you eat them, they die.

Tinuri

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 844
  • mai pen rai
Vs: Francis Francis x6 keittimen kanssa ongelmia
« Vastaus #4 : Helmikuu 17, 2012, 16:16:32 ip »

Keitin on käytetty, joten takuuta ei siis ole. Myyjä sanoo koneen toimineen kun hän sen lähetti. Mahtaako kukaan osata arvioida mirä vikaa keittimessä voisi olla ja paljonko voisi mahdollisesti maksaa korjata vika? Ja vielä olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa minne pääkaupunkiseudulla koneen kannattaa viedä huoltoon?

Eihän tuo nyt juuri minun parhaaseen alueeseen osu (putkivahvistin). Mutta jos olet Hgissä, niin tuo vaikka ensin minulle. Katsotaan, josko olisi ihan pikkujuttu.

Olli
Kirjattu
Izzo Alex Duetto II, Mazzer Mini-E, Barazza Vario, GeneCafe, Handpresso, La Pavoni Europiccola Professional Lusso