Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Pikahakua monipuolisempi haku löytyy valikon Haku-painikkeen takaa.

Kirjoittaja Aihe: (Aloittelija kysyy) Vihreät luomupavut?  (Luettu 3945 kertaa)

ile.

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 29
(Aloittelija kysyy) Vihreät luomupavut?
« : Lokakuu 27, 2011, 01:10:11 ap »

Olisiko tiedossa mitään hyvää nettikauppaa, mistä voisi tilata paahtamattomia luomupapuja?

Olisi hyvä jos EU-alueella ja postikulut pienet. Itse löysin nopealla googlaamisella deandsbeansin USA:n puolelta, mutta en tiedä toimittavatko Suomeen ja millä hinnoilla. Toinen mikä löytyi, oli breworganic, mutta eivät ilmeisesti toimita yhdysvaltojen ulkopuolelle.

Kiitoksia.
Kirjattu

Tinuri

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 844
  • mai pen rai
Vs: (Aloittelija kysyy) Vihreät luomupavut?
« Vastaus #1 : Lokakuu 27, 2011, 09:10:43 ap »

Olisiko tiedossa mitään hyvää nettikauppaa, mistä voisi tilata paahtamattomia luomupapuja?

Olisi hyvä jos EU-alueella ja postikulut pienet. Itse löysin nopealla googlaamisella deandsbeansin USA:n puolelta, mutta en tiedä toimittavatko Suomeen ja millä hinnoilla. Toinen mikä löytyi, oli breworganic, mutta eivät ilmeisesti toimita yhdysvaltojen ulkopuolelle.

Kiitoksia.

Ite olen tilannut täältä:

http://www.ongebrand.nl/english/

On asiallinen kundi (Ivo) ja minusta passelit hinnat Tavarat tulee Hollannista ja alennuspolitiikka on hauska.
5kg= 5%, 10 kg=10%... aina 20 kg asti.
En osaa sanoa, onko luomuja, mutta kattele itte.

Olli
Kirjattu
Izzo Alex Duetto II, Mazzer Mini-E, Barazza Vario, GeneCafe, Handpresso, La Pavoni Europiccola Professional Lusso

ile.

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 29
Vs: (Aloittelija kysyy) Vihreät luomupavut?
« Vastaus #2 : Lokakuu 27, 2011, 20:24:55 ip »

Kappas.

Siellä tosiaan näyttää olevan sellaista tavaraa, mitä etsiskelinkin. Enpä eilen olisi uskonut että näin helposti löytyy.

Kiitoksia! Kohta saa Aeropressin käyttöön siis :) Muuta laitetta ei vielä olekaan, ajattelin testata nämä halvimmat ensin - seuraavaksi ehkä ibrik. Mutta nyt meni jo aiheen ulkopuolelle.


Kirjattu

kahvimies

  • Kauppias
  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 124
  • The Champ
    • Coffee Crusade
Vs: (Aloittelija kysyy) Vihreät luomupavut?
« Vastaus #3 : Lokakuu 27, 2011, 21:51:21 ip »

Kaffalta Helsingin Punavuoresta löytyy sekä sertifioitua että sertifioimatonta luomua. Hinta on 50% paahdetun kahvin hinnasta.
Kirjattu

ile.

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 29
Vs: (Aloittelija kysyy) Vihreät luomupavut?
« Vastaus #4 : Lokakuu 27, 2011, 23:39:11 ip »

Kas, joo, tuota tutkin jo aiemmin mutta ei ilmennyt että voisi saada vihreää paahtamatonta. Pitänee kysellä.

Itsellä niin pieni kahvinkulutus, että paahdan mieluummin itse sen vähäisen määrän minkä käytän (vaikka uunissa).
Kirjattu