Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Myyty: EuroPiccola vipukeitin  (Luettu 1939 kertaa)

Tinuri

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 844
  • mai pen rai
Myyty: EuroPiccola vipukeitin
« : Lokakuu 12, 2011, 10:03:07 ap »

Luovun pitkin hampain pikku kaunottarestani.
En haluaisi luopua, mutta en ymmärrä, mihin tarvitsen muiden vermeiden lisäksi kahta tällaista  :)

Olen tuon jo myynyt yhdelle kitaristille helmikuussa, mutta on niin kiireinen, ettei ehdi ikinä noutamaan.
Mukaan tulee kaikki vermeet, jotka uutena paketissa oli. Lisäksi nätti punainen Epresso Gear tampperi.

Peli on ns. "pre-millenium" mallinen (kapea gruppo). Kuitenkin se on oikeasti valmistettu vuosituhannen jälkeen.
Keitin on aikoinaan ostettu erääseen kotiin koristeeksi, jossa sitä ei ole käytetty. Itse käytin pari kuukautta, kunnes hankin itselleni Pro-mallin.

Männän kumit vaihdoin äskettäin varmuuden vuoksi.

Masiina ei häpeä miltään osin uutta.

Hyvään perheeseen. Hinta 280:- (sama, kun em. kitaristin kanssa sovittiin)

Nouto Helsingistä olisi oikeastaan ainoa tapa tehdä kaupat.

Olli
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2011, 11:27:55 ap kirjoittanut Tinuri »
Kirjattu
Izzo Alex Duetto II, Mazzer Mini-E, Barazza Vario, GeneCafe, Handpresso, La Pavoni Europiccola Professional Lusso

Jolle

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 159
Vs: M. EuroPiccola vipukeitin
« Vastaus #1 : Lokakuu 13, 2011, 00:07:59 ap »

Luovun pitkin hampain pikku kaunottarestani.
En haluaisi luopua, mutta en ymmärrä, mihin tarvitsen muiden vermeiden lisäksi kahta tällaista  :)


Ja minä en ymmärrä laidastakaan, miksi luopuisit tuosta. Tottahan kaksi on aina parempi, kuin yksi.
Kirjattu
Faema E61 1gr -67, La Pavoni EN Europiccola,  Balance Brewer, Aeropress, Chemex, Mazzer Super Jolly, Macap MC4, Wilfa CGR1, Skerton,  Punainen Paahdin, Behmor 1600