Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Pikahakua monipuolisempi haku löytyy valikon Haku-painikkeen takaa.

Kirjoittaja Aihe: huolto hoito ja puhdistus  (Luettu 7054 kertaa)

äyni

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 689
Vs: huolto hoito ja puhdistus
« Vastaus #15 : Lokakuu 05, 2011, 20:34:55 ip »

Ymmärsinkö oikein: Mokkamestarit ei ole laite- tai konekauppa. Eikä ole edes väittänyt olevansa. Ja nyt tästä on tullut jollekin ongelma? No jee!
     

Minäkin olen ymmärryksessä, että MM ei myy koneita eikä koneiden tarvikkeita. Mutta kait se jos myy teekannuja, keksejä, suklaata ja kahvia tarkoittaa sitä, että pitää myydä caffizaa.
Kirjattu

migu2

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2086
Vs: huolto hoito ja puhdistus
« Vastaus #16 : Lokakuu 05, 2011, 21:49:56 ip »

Minäkin olen ymmärryksessä, että MM ei myy koneita eikä koneiden tarvikkeita. Mutta kait se jos myy teekannuja, keksejä, suklaata ja kahvia tarkoittaa sitä, että pitää myydä caffizaa.

Kyllä sieltä myllyjä saa ja on sieltä ennen ainakin saanut myös espressokoneita.
Kirjattu
Expobar Brewtus IV-R + Eureka Mignon Silenzio Specialita (espresso) + Baratza Sette 270 (dripper/aeropress) + Behmor 1600 x 2

Toma

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1598
Vs: huolto hoito ja puhdistus
« Vastaus #17 : Lokakuu 05, 2011, 23:14:47 ip »

No vois olettaa et tuolla olis myynnissä vaikka vaahdotuskannuja, vaikka eivät niitä valmistakkaan. Mutta olisi tosin outoa jos maitoa myisivät.
Kirjattu
Friends are like cows - if you eat them, they die.

wanico

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 150
Vs: huolto hoito ja puhdistus
« Vastaus #18 : Lokakuu 07, 2011, 22:54:00 ip »

Cafizan ja Molycoten kaikki jo tuntevatkin, mutta miten löytyy käyttökokemuksia hyvässä ja pahassa RST-hoitosprayt, Metalpolish tahna ja sinkkispray? Kahta ekaa olen ajatellut käyttää koneen ulko osiin ja sinkkisprayllä sipaista europiccolan sokkelin sisäpinnan.   
Kirjattu