Kiitokset OT:n siirtämisestä oikeaan paikkaan, meinasin juuri vastata tuonne ostopuolelle seuraavan, sekä pyytää siirtämään.
Tarkoitus tosiaan oli itsellä etsiä harrastelijalle sopivaa kahvimyllyä eikä käydä henkilökohtaisuuksiin, mutta kiinnostaa nyt vain kysellä että mikä on mennyt pahasti ja missä.
Tuo linkittämäni yksittäinen viesti oli kuitenkin aivan viimeinen niitti päätöksellle jättää koko foorumi muiden kirjoitettavaksi, ja päätyä "kuunteluoppilaaksi", mitä tulee foorumin varsinaisen aiheen ympärille.
Nyt veti vähän hiljaiseksi, linkkasit viestini jossa yritin saada selville kyseisen myllyn toimivuutta tarpeisiini? Olikohan tässä nyt loukkaava termi "hifistifoorumi" joka omasta mielestäni on positiivisesti kuvaava käsite joka tarkoittaa foorumia jossa on tavaroihin oikeasti perehtyneitä ihmisiä eli hifistelijöitä. Ilmeisesti tämän termin voi käsittää pahallakin tavalla, tarkoitukseni ei tosiaankaan ollut se.
Vai oliko "pippelinvenytys" todella pahasti sanottu, tällä koitin saada selvää lukemastani (ei täältä, vaan englanninkielisiltä foorumeilta). Tietämättömän henkilön on joskus vaikea saada selvää totuudesta kun 50e tuotteeseen on kommentoitu "todella paska, mun 3kilo€ maksava professionalvehje vetää tätä turpaan 100-0". Tämä "pippelinvenytys" tarkoittaa siis itselle tuttua asiaa musiikkimaailmasta kun kerrotaan faktoja 1,5k€ ja 15k€ kitaroiden massiivisesta laatuerosta, vain koska voidaan vaikka todellisuus onkin aivan jotain muuta.
Ostoilmoituksen laittanut sai minut lähtemään pois foorumilta.
Tosiaan tarkoitukseni ei ole ollut kirjoittaa missään mitenkään agressiivisesti tai loukkaavasti, olen varmaankin aiemmin siis hyvässä mielessä kohdistanut termiä hifisti tai pippelinvenyttely johonkin sinulle rakkaaseen. Olet kyllä tulkinnut sanojani hyvin jännästi, mikäli olen provosoinut sinut poistamaan entisen tilisikin tuolta toiselta foorumilta, kiinnostaisi nyt jonkuverran että mitähän saatanaa sitä on tullut huudeltua

En kyllä tosiaan olisi ikinä tiennyt provosoineeni yhtään millään tavalla tai tasolla, ellet olisi täällä maininnut.
Huhhuh,
Kiitos ja anteeksi asianomaiselle sekä asianomaisettomille!
E: Lisättävää :
Tosiaan jäi mainitsematta, että olet sattanut minut mukavalta tuntuvan harrastuksen pariin, sekä olen saanut informatiivista chilitietoa sinulta joten oikeasti vähän kiinnostaa että mitähän on nyt tullut ilmeisesti kovinkin pahasti sanottua.