Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Keitintä ja myllyä hankkimassa  (Luettu 14828 kertaa)

samppo

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 138
Vs: Keitintä ja myllyä hankkimassa
« Vastaus #30 : Elokuu 24, 2009, 19:01:35 ip »

Itse tilasin tarkkuusvaa'an http://www.mania33.com/ -verkkokaupasta hintaan 16.90 € + 1,50 € postitus. En ole katsonut mitä näistä ulkomailla huudetaan, joten hintatasosta en tiedä mitään, vaan päätin suosia suomalaista. Vaaka tuli kotiin seuraavaksi päiväksi.


-veikko

Onko tuote Mania50 tarkkuusvaaka? Siinä näyttää olevan maksimipaino 50g, kun olin ajatellut että voisin mitata jauhot yms. siinä sitten kun en ajaellut erillistä jauhovaakaa ostaa. Niin tämä malli ei valitettavasti sitten käy, muuten kyllä suosin Suomalaista.

Muuten voisi tilata vaa'an jossa on suurempi tuo maksimi mutta niitten hinta nousee sitten lähemmäs satasta, kun DealExtremestä saa kilon maksimilla tarkkuusvaa'an vähän päälle 15 USD:een
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2009, 19:05:52 ip kirjoittanut samppo »
Kirjattu
Rancilio Silvia nakukahvalla + Rancilio Rocky + QUEST M3 paahdin

Misse

  • Espresso
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 713
Vs: Keitintä ja myllyä hankkimassa
« Vastaus #31 : Elokuu 24, 2009, 19:39:58 ip »

Onko tuote Mania50 tarkkuusvaaka? Siinä näyttää olevan maksimipaino 50g, kun olin ajatellut että voisin mitata jauhot yms. siinä sitten kun en ajaellut erillistä jauhovaakaa ostaa. Niin tämä malli ei valitettavasti sitten käy, muuten kyllä suosin Suomalaista.


No ei tuolla 50gramman maksimilla oikein kelpaa espressokäyttöönkään, ainakaan jos haluaa punnita pf:n kahveineen. Itse valitsisin mallin jossa maksimipaino vähintään 1kg, mutta sellaisenkin näemmä tuolta mania33:sta saisi 17,90e hinnalla.

Noita vaakoja siis on vaikka kuinka paljon kun valitsee vasemmasta valikosta kohdan "Tarkkuusvaa´at".

-Mikko-
Kirjattu

tirofaux

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1524
  • Kahviharrastaja
Vs: Keitintä ja myllyä hankkimassa
« Vastaus #32 : Elokuu 24, 2009, 19:45:42 ip »

Niin siihen asiaan niin paljon jouduit maksamaan posteja

DealExtremellä postitus kuului hintaan
Kirjattu
Silvia PID / Niche Zero .. Aeropress / Wilfa Uniform .. Gene Cafe .. tee ..

samppo

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 138
Vs: Keitintä ja myllyä hankkimassa
« Vastaus #33 : Elokuu 24, 2009, 20:06:19 ip »

No ei tuolla 50gramman maksimilla oikein kelpaa espressokäyttöönkään, ainakaan jos haluaa punnita pf:n kahveineen. Itse valitsisin mallin jossa maksimipaino vähintään 1kg, mutta sellaisenkin näemmä tuolta mania33:sta saisi 17,90e hinnalla.

Noita vaakoja siis on vaikka kuinka paljon kun valitsee vasemmasta valikosta kohdan "Tarkkuusvaa´at".

-Mikko-

No niinpä näkyy katsoin vaan tuosta ylhäältä jossa oli 13,90€ 50gramman maksilla ja siellä oli jotain (ei tarkkuusvaakoja) 2kg maksilla joku kuuskymppiä, niin aattelin sitten että se on sitten se hintataso, mutta nytkun selvisi niin täytyypi sitten tilata.
Kirjattu
Rancilio Silvia nakukahvalla + Rancilio Rocky + QUEST M3 paahdin

JuMi

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2
Vs: Keitintä ja myllyä hankkimassa
« Vastaus #34 : Elokuu 25, 2009, 10:09:05 ap »

Huuto . netissä näyttää olevan vaakoja myynnissä melko edullisesti.
Itse tilasi vaa'an max 1000g  tarkuus 0,1g hintaan 8.90€ + 3€ toimituskuluja.
Toimitus kesti kaksi päivää.

-Jussi-
Kirjattu