Kuhan laitteen löydä niin tulen esittämään vielä paljon tyhmempiäkin kysymyksiä laitteeseen liittyen 
Onnea metsästykseen. Itse ostin kolme viikkoa sitten vastaavan koneen ja Itä-Suomalaisena metsästys kesti kolme vuotta. Muutama kauppa meni sivu suun, kun olin myöhässä tarjoamassa ja muutama, koska myyjä ei jaksanut odottaa, kun en ihan seuraavana päivänä olisi tullut konetta hakemaan.
Eli nopeasti kannattaa ilmoituksiin reagoida ja päivittäin ilmoituksia täällä ja nettimyyntipaikoissa kytätä. Tori.fissä aika säännöllisesti pavoneita pyörähtää, mutta äkkiä ne menevät myös.
Kannattaa lukea tämä ketju pariin kertaan läpi ja hankkia hyvä mylly. itse olen saanut kolmen viikon aikana pääasiassa ihan ok "shotteja" aikaiseksi. Välillä myllyä pitää hieman säätää, etenkin kun papulaatu vaihtuu. Paahdon pitää olla tuoretta. Markettipavut voi unohtaa kokonaan. Muutama taivaallinen makuelämyskin on seassa ollut ja toisaalta pari shottia on mennyt pipariksi, kun innostuu ja ajattelee kaiken aina sujuvan. Sitten ei olekaan tarpeeksi huolellinen ja älyää jo vipua painaessa, että nyt ei ole tarpeeksi vastusta ja kahvi on kanavoitunut.
Eli, hyvä laite tehdä espressoa, jos tykkää hieman puuhastella ja ei haittaa se, että koneen kanssa pitää häärätä ennen ja jälkeen makunautinnon.
Ilmoittele, mitä vastaavat KC.stä tiivisteiden osalta. Minäkin mielellään tukisin suomalaista yritystä. Tiivisteet pitänee vaihtaa kevään kuluessa minunkin.