Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Barista jam pääkaupunkiseudulla.  (Luettu 43766 kertaa)

razzatta

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 134
Vs: Barista jam pääkaupunkiseudulla.
« Vastaus #120 : Maaliskuu 21, 2009, 00:55:36 ap »

OK. Yritän päästä mukaan. Voin sitten tuoda tullessani IsoMac Tea:n, sekä Schomerin signeeraamat "Professional techiques" ja "Latte Art" kirjan+dvd:n...

Juqi taitaa harmillisesti jäädä poissa flunssan takia, joten yksi tai kaksi mahtuu hyvin vielä mukaan. Jos siitä ei ole hirveästä vaivaa niin ota mielellään kone mukaan. Toivotaan vaan että sähkö riittää kaikille...

 
Kirjattu
Izzo Alex Duetto + Mahlkönig K30 Vario

Nasuli123

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 146
Vs: Barista jam pääkaupunkiseudulla.
« Vastaus #121 : Maaliskuu 21, 2009, 08:11:34 ap »

Jeps! Olisi tosi mukava tulla, nyt tulo riippuu siitä mihin aikaan olen helsingissä.
Kirjattu
Giotto Premium Plus + Mahlkönig K30 "Vario"
EK43, Mahlkönig Kenia

aslakki

  • Vieras
Vs: Barista jam pääkaupunkiseudulla.
« Vastaus #122 : Maaliskuu 21, 2009, 09:03:35 ap »

Kaikki mukaan vaan. Itse en voi reilua tuntia kauempaa paikalla olla. Paikkani siis vapautuu melko pian ja iltapäivästä varmaan muutenkin tilanne rauhoittuu :)

Oliko niitä "tasarahapapuja" aamusta tarjolla vai oliko ajatus myöhemmin?
Kirjattu

wanico

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 150
Vs: Barista jam pääkaupunkiseudulla.
« Vastaus #123 : Maaliskuu 21, 2009, 09:16:56 ap »

Juqi taitaa harmillisesti jäädä poissa flunssan takia, joten yksi tai kaksi mahtuu hyvin vielä mukaan.

moi, en ole ennakkoon milekkään listalle nimeäni laittanut, mutta ajattelin tunnin kaks paikalla piipahtaa. En saanut edellisessä viestissä vatausta siihen onko europiccola tyyppistä keitintä paikalla, tai tarvitaanko sellaista. Voin ottaaa stradivarin mukaan, jos joku sellaista haluaa kokeilla, tai näytää minulle kuinka maidonvaahdoitus automaatti oikeasti toimii?
Kirjattu

akallio

  • Administrator
  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2812
Vs: Barista jam pääkaupunkiseudulla.
« Vastaus #124 : Maaliskuu 21, 2009, 09:35:32 ap »

moi, en ole ennakkoon milekkään listalle nimeäni laittanut, mutta ajattelin tunnin kaks paikalla piipahtaa. En saanut edellisessä viestissä vatausta siihen onko europiccola tyyppistä keitintä paikalla, tai tarvitaanko sellaista. Voin ottaaa stradivarin mukaan, jos joku sellaista haluaa kokeilla, tai näytää minulle kuinka maidonvaahdoitus automaatti oikeasti toimii?

Vipukeitin olisi hyvin tervetullut, eli ota mukaan vaan!
Kirjattu
- Aleksi (varustuksena Izzo Duetto, Mahlkönig Vario + Vario-W & sälää)

wanico

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 150
Vs: Barista jam pääkaupunkiseudulla.
« Vastaus #125 : Maaliskuu 21, 2009, 11:15:44 ap »

Vipukeitin olisi hyvin tervetullut, eli ota mukaan vaan!


jassoo, minä siis olen ainoa joka tulee konemusa festareille viulu kainalossa? ja minä kun luulin et puolet palsatlaisista keittää pumppukeittimellä?? tai edes ainakin ne jotka ajelevat naamansa märkänä käsihöylällä. Niin väärässä voi siis ihminen olla mielikuviensa kanssa...
Kirjattu

jnf

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 19
Vs: Barista jam pääkaupunkiseudulla.
« Vastaus #126 : Maaliskuu 22, 2009, 00:07:08 ap »

Kuinkas Jamit onnistuivat? Ja onko tilaisuudesta mitään matskua tulossa?

Itse missasin tapahtuman. Tälläisiä toivoisi lisääkin, joten ensi kertaa odotellessa...
Kirjattu

akallio

  • Administrator
  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2812
Vs: Barista jam pääkaupunkiseudulla.
« Vastaus #127 : Maaliskuu 22, 2009, 10:42:28 ap »

Kuinkas Jamit onnistuivat? Ja onko tilaisuudesta mitään matskua tulossa?

Matskua löytyy tuolta:
http://www.ristretto.fi/foorumi/index.php?topic=1141.msg9329

Voisitte tosiaan kirjoitella kokemukset ja linkittää kuvat tuohon toiseen ketjuun, niin on tilaisuuden lopputulos jälkipolvien ihmeteltävissä ilman että tarvitsee kahlata läpi koko suunnitteluvaiheen keskusteluja tästä ketjusta.
Kirjattu
- Aleksi (varustuksena Izzo Duetto, Mahlkönig Vario + Vario-W & sälää)

Juqi

  • Americano
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 313
Vs: Barista jam pääkaupunkiseudulla.
« Vastaus #128 : Toukokuu 15, 2009, 09:48:41 ap »

Laitetaas vaikka nyt tähän, että tämän päivän Metro-lehdessä on juttua Kaffasta.
Kirjattu
Give a man an espresso, and he will drink for a day. Teach a man how to make an espresso, and he will be frustrated for a lifetime.