Ristretto
Kahvikeskustelu => Kahvinvalmistuslaitteet, kahvimyllyt ja -tarvikkeet => Aiheen aloitti: Teuf - Tammikuu 18, 2017, 16:21:58 ip
-
Moro kaikki!
Ostin tuossa verkosta Graef cm802 kahvimyllyn. Laitteessa oli kahvinpuruja ulko- ja sisäpuolella. Myyjä sanoo, että testaavat kaikki laitteet tehtaalla ja siksi puruja voi jäädä pakettiin. Mitään mainintaa tästä ei kuitenkaan paketissa ollut, joten epäluuloinen luonteeni ei pääse asiasta yli ;D
Onko tämä normikäytäntö vai tarjoileeko myyjä puppua ja tuote olikin palautustuote tms?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
-
Ihan normaalia että laitteen sisällä on puruja valmiiksi.
-
Omille myllyille on juurikin noin tehneet, hyvä näin.
-
Jotkut myyjät/valmistajat oma-aloitteisesti hoksaavat mainitakin asiasta etukäteen...
-
Tiedän, että joku joutunee ottamaan jonkun ryypyn jossain juomapelissä, mutta siitäkin huolimatta tahdon sanoa, että oma Pharos tuli täysin puhtaana kotiovelle asti.
-
Kiitos paljon vastauksista! Onpahan nyt sitten selvä. Tästähän tämä matka paremman kahvin maailmaan alkaa sitten.
Pharos on varmaan jo hintansa puolesta sellainen, että sietääkin olla puhdas :D Otan yhdet ryypyt sille silti!