Ristretto
Muu keskustelu => Ostetaan/Myydään => Aiheen aloitti: Apupapu - Helmikuu 23, 2018, 14:04:55 ip
-
Hakusessa käytetty tai uusi Rancilio Silvia pidillä tai ilman.
Muuten lähtee tilaukseen paikasta www.coffeeitalia.de
Rancilio Silvia E V5 Neue Version:
Special Price 468,00 € Verfügbarkeit: Auf Lager
Rancilio Silvia E V5 2018 Kaffeemaschine
+postitus 21,90 €
Total: 489.90€
Onko tuo muuten hyvä saitti? ...tai edes hinta? :o
T:ApuPapu
-
Ohessa kotimainen toimittajavaihtoehto, ymmärääkseni postit sisältyvät hintaan (545 e) ja toimituskin lienee nopsa.
http://cafetoria.fi/eshop/fi/espressokeittimet/23-rancilio-silvia-e.html
-
Onko tuo muuten hyvä saitti?
Muutamia vuosia sitten brittifoorumilla oli aika heikkoja kokemuksia Coffeitalian toiminnasta reklamaatiotilanteissa. Nyt jos katsoo Trustpilotista palautetta, niin sama meno jatkuu. Ne joilla ei ole ollut ongelmia rikkinäisten laitteiden kanssa, ovat tyytyväisiä, mutta takuuasioiden kanssa vaikuttaa olevan nihkeää.
Sama firma käsittääkseni operoi myös Italiassa ja UK:ssa (tai ainakin sinne rekisteröidyillä webbisaiteilla).
Se on sitten makuasia, mikä on hyvä hinta Silviasta.
http://www.ristretto.fi/foorumi/index.php?topic=4694.msg43007#msg43007
-
Kiitos linkistä.
Takuuhommissa varmasti parempi tuo kotimainen vaihtoehto, mutta +10% on +10%.
Cafetoria lupasi toimittaa lähetyksen maksutta lähimpään pakettiautomaattiin, tämä plussaa.
60/50
Odotellaan vielä hetki jos foorumille pompsahtelee myytävää...
-
Takuusta Kuluttajaviraston sivuilta:
Ulkomailta ostetun tuotteen takuukorjaus
Jos tuote on ostettu jostain muusta EU-maasta (esim. verkkokaupasta tai lomamatkalla), kannattaa ensin tarkistaa takuuehdot. Niissä mainitaan tuotteen takuuhuoltopisteet. Jos suomalaista huoltopistettä ei ole mainittu, kuluttajan kannattaa kääntyä suomalaisen maahantuojan puoleen.
Jos EU-alueelta ostetun tuotteen takuukorjaus ei hoidu maahantuojan kautta, kuluttaja voi tehdä valituksen tuotteen valmistajalle. Jos tuotteella on valmistajan takuu, valmistajan on huolehdittava siitä, että sen EU:n yhdessä jäsenvaltioissa myöntämä takuu on voimassa myös muissa jäsenvaltioissa.
-
Takuusta Kuluttajaviraston sivuilta:
Ulkomailta ostetun tuotteen takuukorjaus
Jos tuote on ostettu jostain muusta EU-maasta (esim. verkkokaupasta tai lomamatkalla), kannattaa ensin tarkistaa takuuehdot. Niissä mainitaan tuotteen takuuhuoltopisteet. Jos suomalaista huoltopistettä ei ole mainittu, kuluttajan kannattaa kääntyä suomalaisen maahantuojan puoleen.
Jos EU-alueelta ostetun tuotteen takuukorjaus ei hoidu maahantuojan kautta, kuluttaja voi tehdä valituksen tuotteen valmistajalle. Jos tuotteella on valmistajan takuu, valmistajan on huolehdittava siitä, että sen EU:n yhdessä jäsenvaltioissa myöntämä takuu on voimassa myös muissa jäsenvaltioissa.
Kokeilin tuota ulkomaalta ostetun kahvimyllyn (Rancilio Rocky) takuukorjausta, kuluttajavistasto oli minulla apuna. Tuloksena oli lähinnä melkoisesti sähköpostien lähettelyä ja ajan hukkaa, kun myyjä tai valmistaja ei vastannut niin asiaa ei saanut edistettyä.
-
Elektrosilta tuli takuuseen kahvimyllyn näyttö muutamassa päivässä.
Vanhaa ei tarvinnut lähettää takaisin.
-
Elektrosilta tuli takuuseen kahvimyllyn näyttö muutamassa päivässä.
Vanhaa ei tarvinnut lähettää takaisin.
Taitaa tämä elektros.it olla luotettava ja hyvää palvelua tarjoava paikka. Omat kokemukset on todella hyviä ja näyttävät lajitoverit todistavan samaa...