Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Pikahakua monipuolisempi haku löytyy valikon Haku-painikkeen takaa.

Kirjoittaja Aihe: Ostettu: E61 gruppoinen keitin (+mylly) (edit. sittenkin silvia+rocky)  (Luettu 2195 kertaa)

Railo

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 86

Hakusessa kohtuuhintainen (lue HALPA) E61 gruppoinen keitin esim. Isomac zaffiro. Saa tarjota myllynkin kanssa.
Hintavertailuna Germaani-ystävä Güntheriltä Isomac zaffiron saa uutena 749€.

Kiitos mielenkiinnosta.
Kalle
kalle.railo at kolumbus.fi

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2012, 09:05:32 ap kirjoittanut Railo »
Kirjattu
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ja puoliksi tehty on kuin itse tehty. Ja sehän riittää... Mukana taistossa Silvia & Rocky

Railo

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 86
Vs: Ostettu: E61 gruppoinen keitin (+mylly) (edit. sittenkin silvia+rocky)
« Vastaus #1 : Huhtikuu 11, 2012, 09:19:58 ap »

Ei löytynyt täältä sopivaa ja ebayn hinnat karkaili liian korkealle. Myös muille ebay-kyttääjille vinkiksi: Jos germaaniassa on ilmoitettu ainoastaan nouto, niin ebay ei välttämättä anna tarjota ollenkaan! Itse olisin nyt ~500€ Isomac amican ja isomacin myllyn omistaja ilman tuota veikeää ominaisuutta. Myyjän kanssa olin kuitenkin jo postituskulut sopinut, mutta ei myyjäkän hokannut myynti-ilmoituksen asetuksia muuttaa ja luonnollisesti kyttäilin viime minuutille omaa huutoani   >:(

No, nyt on tilaus vetämässä Giuseppe Verdilästä, eli espresso coffee shopista. Bonuksena kyseisen saitin hinnat heittelee osoitteen päätteen mukaan. http://www.espressocoffeeshop.it/de/ eli saksalaisille myydään halvemmalla, mutta näytti tuo tilauksen hyväksyvän Suomestakin  ;)
Ja vielä näppäryyden hupennukseksi silvian ja rockyn hinnat on halvemmat erikseen koriin klikattuna, kun että ostais compona  ;D
JA vielä ässänä hiasta 50€ tarvikesetti kaupanpäälle. Toki mitään ei ole vielä saapunut kotiin asti...
Kirjattu
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ja puoliksi tehty on kuin itse tehty. Ja sehän riittää... Mukana taistossa Silvia & Rocky

OskuK

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2577
Vs: Ostettu: E61 gruppoinen keitin (+mylly) (edit. sittenkin silvia+rocky)
« Vastaus #2 : Huhtikuu 11, 2012, 09:56:44 ap »

Itse en 43e hintaeron takia olisi ulkomailta Silviaa tilannut...hmm setti 54,3e ero,
ja tosiaan kun valitsee nuo erikseen niin 84,5e ero Suomeen. Jäisi varmaan silloinkin tilaamatta.
Kirjattu
:: Astoria Gloria :: Eureka Zenith 65E :: Mahlkönig Vario ::: Aiemmin:  Nuova Simonelli Oscar :: Grinta :: Bezzera Strega ::

Railo

  • Macchiato
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 86
Vs: Ostettu: E61 gruppoinen keitin (+mylly) (edit. sittenkin silvia+rocky)
« Vastaus #3 : Huhtikuu 12, 2012, 12:08:33 ip »

Eihän tuo erotus huima ole (espressivolla sama setti posteineen 813€, ja tilaukseni hinta oli 664,48€), mutta näin kotihoidontuella se erotus on kuitenkin melkein ½kk palkka  ;D
Ja jonkun hinnan kyllä lasken noille kannun ja papupussin lisäksi tuleville oheisksälille (tampperi, sokee sihti, puhdistusaine), vaikkakaan en usko niiden ihan laadukkainta roinaa olevan. Suomalaisten firmojen myymä "ei oo" myös osaltaan kannusti tähänkin kokeiluun, ja ainakin tällä kertaa oli italian poika nopsa, paketti lähti likimain oitis matkaan. Eriasia on tietysti koska se on omalla ovella ja ennen kaikkea missä kunnossa, mutta toisaalta, Itella on hukannut kuluneen kk aikana peräti kaksi tähän talouteen tulossa ollutta lähetystä...
Jännityksellä odottelen UPS:in toimitusnopeutta.

Loppukaneettina toki suosittelen kaikkien suosimaan Suomalaisia liikkeitä.
Kirjattu
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ja puoliksi tehty on kuin itse tehty. Ja sehän riittää... Mukana taistossa Silvia & Rocky